התעסק עם הגברת הלא נכונה
התעסק עם הגברת הלא נכונהצילום: iStock

ווילי מרפי בת ה-82 מניו יורק הוכיחה אתמול לעולם שלפעמים גיל הוא רק מספר. מרפי הצליחה לנצח את הפורץ שחדר אליה הביתה ולהראות שגם בגילה אפשר להיות בכושר.

ווילי מרפי כבר תכננה ללכת לישון, כאשר לפתע נשמעו דפיקות בדלת. הדופק, היה אדם צעיר שביקש ממנה לפתוח לו את הדלת, וקרא לה להזמין אמבולנס במהירות כי הוא חולה. מרפי, העדיפה שלא להכניס את האדם הזר הביתה והזעיקה את המשטרה.

ברגע שהאדם מחוץ לדלת הבין שמרפי לא עומדת להכניס אותו, הוא החליט לפרוץ בעצמו לבית ושבר את הדלת. מרפי, ששמעה את הרעש, סיפרה שהיא חשבה לעצמה שלמרות שהיא כבר מבוגרת ולבד- היא עדיין קשוחה, והיא החליטה לטפל בפורץ בעצמה.

היא תפסה את החפץ הראשון שמצאה- השולחן, והתחילה להכות בפורץ עד שהשולחן נשבר. למרות שהפורץ נפל לרצפה, מרפי לא הרפתה והתחילה לקפוץ עליו ואף שפכה עליו בקבוק שמפו שהיה לידה. בשלב הזה, הפורץ כבר ניסה לקום ולברוח, אבל היא תפסה מטאטא והתחילה להכות אותו ולמנוע ממנו לצאת.

לבסוף, המשטרה הגיעה ותפסה את הפורץ כשהוא מוכה בכל גופו, והזמינו עבורו אמבולנס. השוטרים ההמומים החליטו להצטלם עם מרפי והסיפור התפרסם במהירות בכל הרשתות החברתיות.

מרפי מספרת שהיא התחילה להתאמן לפני כעשר שנים ומאז התחילה להתמכר לאימוני הכושר ופשוט לא הפסיקה. היא הספיקה לנצח במספר תחרויות הרמת משקולות ואף זכתה בתואר "מרימת המשקולות של השנה" לפני כחמש שנים.

לדבריה, הפורץ "בחר בבית הלא נכון" כשהוא ניסה לפרוץ אליה לבית. היא הוסיפה, שהיא גם חושבת שהפורץ דווקא שמח כשהאמבולנס פינה אותו ונראה שהוא העדיף לעזוב את הבית כמה שיותר מהר.


רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!