איימן עודה
איימן עודהצילום: אלירן אהרון

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו שלדבריו מפיץ שנאה ואלימות.

"השנאה ואלימות שמפיץ נתניהו מתפשטות כאש בשדה קוצים. ערבים, יהודים שמאלנים, עיתונאים, מערכת המשפט ואפילו חברי מפלגתו שגרועים ממנו מבחינה אידיאולוגית", השתלח עודה.

"ראש הממשלה היוצא הוא פסיכופט מסוכן ללא גבולות. עבריין עם הגב לקיר. למישהו יש ספק שהוא יכחיש את המניע הפוליטי של הרצח הבא?", כתב עודה בחשבון הטוויטר שלו.

שרת התרבות מירי רגב הגיבה לעודה: ''הפסיכופטים היחידים שמסכנים את מדינת ישראל, מעודדים טרור ולא מפספסים שום הזדמנות להלל ולשבח שהידים, אלה איימן עודה ואחמד טיבי. מזעזע שגנץ, בוגי ואשכנזי עדיין לא הבינו זאת. אבל עוד לא מאוחר".

נתניהו עם ראשי מועצת יש"ע

ביום חמישי האחרון טען ראש הממשלה נתניהו כי יאיר לפיד מ''כחול לבן'' דוחף להקמת ממשלת מיעוט עם תמיכה מבחוץ של הרשימה המשותפת.

''יש כאן הטעייה. מנסים לייחס לנו את חוסר הנכונות לממשלת אחדות. זה הכל תירוצים. זה לא בגלל חוסר אמון ולא בטיח, הם פשוט לא רוצים משום שלפיד לא רוצה שתקום ממשלה כזאת - הוא רוצה שתקום ממשלת שמאל, ממשלת מיעוט שבה יוכל לטעון לרוטציה, או שילכו לבחירות והוא יקבל רוטציה. הוא לא רוצה אחדות", אמר נתניהו.

''לכן הם מחפשים תירוצים. אנחנו הלכנו רחוק מאוד וכל פעם קיבלנו תירוץ אחר. ממה שאני שומע, הם לא ויתרו בכלל על ממשלת מיעוט וממשלת מיעוט כזאת שנתמכת על תומכי טרור מובהקים שיתנגדו לכל פעולה של צה״ל זה פשוט אסון למדינת ישראל. לכן הבעיה הייתה ונשארה ממשלת מיעוט", הוסיף ראש הממשלה.