צוותי המו"מ של כחול לבן והליכוד בלשכת יו"ר הכנסת

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ממשיך גם היום (ראשון) בפגישות עם גורמים במערכת הפוליטית, בניסיון למנוע את ההליכה למערכת בחירות שלישית בתוך שנה.

הבוקר נפגש אדלשטיין עם יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, ובצהריים כינס בלשכתו את צוותי המשא ומתן של הליכוד וכחול לבן.

עם זאת, ההערכות במערכת הפוליטית הן שהפגישה היום לא צפויה להביא לפריצת דרך משמעותית במגעים בין המפלגות, שתקועים מזה למעלה מחודשיים.

יו"ר צוות המו"מ של הליכוד, השר לוין, התייחס הבוקר לפגישה לא תלה בה תקוות רבות, "אנחנו נגיע לישיבת המשא ומתן בהתאם להזמנה של יו"ר הכנסת, אנחנו מצפים סוף סוף לשינוי. הגיע הזמן שכחול לבן תפסיק עם הפסילות האלה ועם ההתנהגות הזאת שהיא לא מקובלת".

"לא יכול להיות שמישהו ימנה את עצמו לשומר המוסר ויחשוב שהמוסר שלו טוב יותר מהמוסר של שניים וחצי מיליון אזרחים שרוצים לראות את בנימין נתניהו כראש ממשלה", טען השר לוין.

לדבריו, "לא יכול להיות שמישהו יתנהג ביהירות ובהתנשאות מתמשכת כפי שאנחנו רואים מצד כחול לבן לכל אורך מה שהי אמור להיות המשא ומתן. אנחנו בהחלט מצפים לשמוע היום מכחול לבן עמדה אחרת. לשים סוף לפסילות. לשים סוף לעמדה הזאת שפוגעת בבחירה הדמוקרטית של כל כך הרבה אזרחים ולתת אור ירוק אמיתי, לסכם משא ומתן ולהקים ממשלה. זה אפשרי וזה תלוי רק בהם".

"האחריות מוטלת כולה במלאה על אדם אחד והוא בני גנץ", הדגיש השר לוין, "שיפסיק לעבוד אצל יאיר לפיד ויפסיק לפחד מיאיר לפיד וסוף כל סוף יבוא לנהל מו"מ אמיתי רציני".

"שניים וחצי מיליון אזרחים שתמכו בבנימין נתניהו ראויים ליותר כבוד וליחס אחר מהיחס המתנשא שאנחנו מקבלים עד עכשיו מהכיוון של כחול לבן", חתם לוין.