ח"כ מוטי יוגב
ח"כ מוטי יוגבצילום: אסתי דזיובוב/TPS

ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי קורא למפלגתו להיערך כבר מעכשיו לבחירות באופן רציני ועמוק יותר מאשר נעשה בעבר.

"אני חושב שעלינו להיערך לבחירות כי זו אופציה הגיונית יותר. לבנת היסוד כדי להשיב את אמון היא איחוד מלא בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי. כל הפירודים בציונות הדתית פוגעים באלקטורט", אומר יוגב לערוץ 7.

"אחר כך", הוא מוסיף, "אנחנו בשאיפה ללכת עם כל גורם אחר בציונות הדתית, בין אם הימין החדש או עוצמה, ללכת עם כולם יחד לבחירות. קודם כל הבית היהודי והאיחוד הלאומי, ואז השתלבות בבלוק טכני עם מפלגות אחרות שמימין לליכוד".

יוגב חתם כבר על ההמלצה לראש הממשלה נתניהו לניסיון נוסף להקמת הממשלה. "אנחנו מצווים ככל יכולתנו להרכיב ממשלה ולא לגרור את המדינה לעוד מערכת בחירות ועוד חצי שנת שיתוק.

''ברגע שיש מאמץ וניסיון כזה, כשאינני יודע אם הוא יצלח ואם אביגדור ליברמן יעמוד בדיבורו ויצטרף למי שיהיו 61 תומכים להקמת ממשלה, אבל צריך לנסות. צריך להקים ממשלה רחבה ככל שניתן".

"בהנחה שהעם בחר באופן שנוצר ולא נתן לאף צד להרכיב ממשלה לבד, זה בוודאי מה שהעם רוצה – ממשלה שתכהן יותר זמן ותדע להתמודד עם האתגרים הביטחוניים טוב יותר. זה מה שדרוש לעם ישראל. במידה ולא נצליח, כמובן שהאפשרות של ממשלה צרה עם ליברמן על הפרק. זה לא פשוט, אבל כדי שגם זה יהיה אפשרי חתמנו לבנימין נתניהו", מסכם יוגב.