שרה נתניהו
שרה נתניהוצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, הגיעה לפני הצהריים (שני) לבית משפט השלום בהרצליה להעיד בתביעת הדיבה שהגיש מני נפתלי, לשעבר אב הבית במעון ראש הממשלה.

את התביעה הגיש נפתלי נגד כמה ממקורבי נתניהו, ורעיית ראש הממשלה זומנה לעדות על ידי אחד מהם, ניר חפץ, היום עד המדינה בפרשת תיק 4000 ובעבר יועץ התקשורת של הזוג נתניהו ומקורב לבני המשפחה.

כאשר נכנסה שרה נתניהו לבית המשפט קראו לעברה מפגינים שעמדו במקום קריאות גנאי, ובין היתר כינו אותה "גנבת".

מני נפתלי אמר בכניסה לדיון ההוכחות, "נלחם עוד פעם על כל מה שאמרו עליי. האמת תצא לאור". כאשר נשאל נפתלי מה יגיד לאשת ראש הממשלה השיב: "שתעזוב את בלפור".

שרה נתניהו אמרה בעדותה: "במשך 5 שנים מני נפתלי שופך את דמי ואת דמה של משפחתי ואני לא מגיבה. מפגין מול בית היועמ"ש על מנת להשפיע עליו לפתוח הליכים וחקירות נגד ראש הממשלה".

"גם בחוץ קראו לעברי עכשיו קריאות. זה אישי, זה לא פוליטי. נפתלי גרר להוצאות של מיליונים במעונות. הוא תובע כל הזמן. מעניין אותי מאיפה יש לו כסף לעורכי הדין", הוסיפה בעדותה.

נתניהו גם אמרה: "טענו שהזמנו חשמלאי לקיסריה ביום כיפור. מעולם לא היינו ביום כיפור בקיסריה. חשוב לנו להישאר בירושלים וללכת לבית הכנסת".

רעיית ראש הממשלה סיפרה כי "לא פעמיים ולא שלוש היו ערימות של חמגשיות, בניגוד לדעתנו. הייתי אומרת לו: מני, אנחנו לא אוכלים את זה".