עדכון משערי צדק: איתי רימל עדיין במצב אנושדוברות שערי צדק

ד"ר אלון שורץ, מנהל יחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק עדכן אחר הצהריים (שלישי) אודות מצבם של אפרים ואיתי רימל שנפצעו בתאונה הקשה בצומת גבעת זאב במוצאי השבת.

"האב אפרים מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ, עדיין במצב קשה, עבר ניתוח במהלך הלילה ואנחנו עוקבים אחר מצבו באופן צמוד", ציין ד"ר שוורץ.

ד"ר שוורץ הוסיף, "הבן איתי לצערנו עדיין במצב אנוש עם חבלה רב מערכתית ופגיעת ראש קשה. הוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ ילדים ועדיין נשקפת סכנה לחייו".

במשפחה בישוב נווה צוף בו מתגוררת המשפחה מבקשים מהציבור הרחב להתפלל לרפואתם של אב המשפחה אפרים צבי משה בן שולמית צביה והבן איתי יעקב בן צפורה

אתמול הובאו למנוחות בנווה צוף האם, ציפי רימל, והבת נעם רחל בת השלושה שבועות, שנהרגו בתאונת הדרכים הקשה.

"היישוב למוד אסונות ונדע לצאת מזה"

לימור זרביב, תושבת נווה צוף, סיפרה לאחר ההלוויה על חברתה הטובה ציפי ז''ל. ''המומים, כואבים, קברנו חברה שכולם הרגישו שהיא החברה הכי טובה שלהם, יחד עם תינוקת בת שלושה שבועות, שבוע אחרי הלידה הם עשו קידוש ושאלנו את ציפי 'סוף סוף אין לך ברית למה את צריכה שבוע אחרי להתעסק בדבר הזה?', כנראה שהיא ידעה למה היא עושה את זה שבוע אחרי".

זרביב משוכנעת שקהילת נווה צוף תתאושש מהטרגדיה, ''אנחנו יישוב שלצערנו למוד אסונות ואנחנו יודעים לצאת מהם. אנחנו יישוב חזק וקהילה חזקה, אנחנו אחרי פיגוע שריפה לפני שלוש שנים בדיוק, ואחרי פיגוע קשה מאוד של משפחת סלומון ועכשיו האסון הזה שנקרה עלינו.

''אנחנו יודעים תמיד לצאת מהמקומות האלה, בנינו שכונה חדשה בעקבות הפיגוע של משפחת סלומון וב"ה משפחות שהבתים שלהן נשרפו חלקן כבר נכנסו לבתים ממש בימים האלה ובשבועיים הקרובים גם ההורים שלי ייכנסו לבית שלהם אחרי שביתם נשרף. ציפי דאגה, להם אפרים דאג להם. הוא כבר ארבע שנים במזכירות".

משפחות נווה צוף יעמדו לרשות בני המשפחה שנותרו בחיים, "אנחנו נצא מהמצב הזה וניתן למשפחה את כל מה שצריך גם כמזכירות וגם כחברים. אני מבקשת להתפלל לרפואתם של איתי המתוק שצריך בעוד שנה לחגוג בר מצווה והכל כבר היה מוכן אצל ציפי בראש ולאפרים היקר החבר שלנו, שיחזרו לאיתנם ויחזרו אלינו".

ציפי רימל ובתה נעם ז"ל
ציפי רימל ובתה נעם ז"לצילום: באדיבות המשפחה