מגיע לאירופה לראשונה בקריירה
מגיע לאירופה לראשונה בקריירהצילום: באדיבות הפועל חולון

שבוע עבר מאז הודיעה הפועל חולון על שחרורו של הסנטר האמריקאי המוכשר והוותיק לטאביוס וויליאמס והערב (שני) נמצא לו סוף סוף מחליף ראוי.

כזכור, בשבוע שעבר הודיעה חולון על שחרורו של הסנטר האמריקאי בעל עבר הופעות מרשים למדי בקבוצות רבות וטובות באירופה, לטבאיוס ווילימאס זאת בשל עימות בינו לבין שני אוהדים בסיום משחק ההפסד ברבע גמר גביע המדינה בכדורסל.

בחולון שקלו כיצד לנהוג בדבר לאחר שתלונה הוגשה נגד השחקן במשטרה והאירוע האלים בינו לאוהדים תועד, ולבסוף בחרו לשחררו באופן מיידי. יהא המחיר אשר יהא. מקצועית וכלכלית.

היום הנחיתה חולון שחקן זר מרשים ומעניין לא פחות מוויליאמס כשזו הנחיתה את הסנטר הדומיניקני אנחל דלגאדו.

דלגאדו בן ה-25 יהיה הזר השביעי שרושמת חולוניה בליגת העל, ובכך ייוותר להם עוד שינוי אחד רק במכסה העונתית, כשזה נחשב להימור בטוח עבור חולון.

רק לאחרונה זה חתם על חוזה בגובה 4.3 מיליון דולר בבייג'ינג רויאל פייטרס הסינית, אולם עזב כעבור שבועיים, עוד לפני שהספיק להופיע בליגה המקומית.

לסנטר הצעיר והמוכשר יש עבר בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ליגת ה-NBA כשזה שיחק פעמיים במדי לוס אנג'לס, אך בהמשך עבר לקבוצת הליגה השניה שלה.

ב-2017 היה דלגאדו מלך הריבאונדים במכללות עם 13.1 למשחק ובעונתו האחרונה זכה בפרס קארים עבדול ג'באר השמור לסנטר העונה.

דלגאדו מצטרף כעת אל שני שחקנים נוספים שחתמו בחולון לאחר פתיחת העונה כשהאואל וקופיין הצטרפו מעט לפניו.

הבעלים של המועדון, שלמה אייזיק, התייחס להחתמתו של דלגאדו כשאמר: "אני שמח על החתמתו של אנחל דלגאדו, כשרון ענק בעמדה מספר 5 שיתן לנו נוכחות מתחת לסל גם בהתקפה וגם בהגנה.
אנחנו ממשיכים להגיב מהר לסיטואציות שמתעוררות על מנת לשמור על רמת הישגיות במפעלים השונים".

כאמור, החתמתו של דלגאדו מגיעה רגע לפני שהיא תתארח מחר אצל לייטקאבליס הליטאית במסגרת שלב הבתים השני בליגת האלופות של פיב"א וחולון מחפשת לפתוח את הסיבוב בניצחון. מול הליטאים שפתחו את העונה בצורה חלשה עם מאזן 4:0 באירופה ו-3:3 בליגה וניצחו בחמישה מששת משחקיהם האחרונים בשתי המסגרות - קל זה לא יהיה אבל אפשרי בהחלט.