כדורגל
כדורגלצילום: istock

זו שעולה וזו שתרד? זמן רב עבר מאז ניצחה עירוני קריית שמונה את מכבי נתניה באצטדיונה הביתי. היה זה בספטמבר 2014 כשזו ניצחה בתוצאה 2:1. מאז הרבה השתנה אצל שתי הקבוצות הללו כשהערב (שלישי) שתיהן הגיעו במצב די דומה - כשהן מרוסקות מנטלית ומקצועית ונמצאות בתחתית הטבלה, מי יותר ומי פחות.

אמנם היהלומים מנתניה הגיעו למשחק עם 2 ניצחונות רצופים, אך אלה הושגו על רעננה והפועל חיפה החלשות והדבר לא היווה הוכחה חותכת לכך שיצאו מהמשבר שפקד אותם מתחילת העונה.

גם הערב לא התעלתה נתניה יותר מדי כאשר דווקא האורחת מהצפון הגיעה למצבי הבקעה רבים יותר במחצית הראשונה. שריקה גבולית נוספת של השופט רועי ריינשרייבר, לא בפעם הראשונה העונה, פסקה בעיטת עונשין מ-11 מטרים לזכות נתניה, אותה כבש פאטוס בצ'יראי בקלות פנימה והעניק לנתניה את היתרון ואת השער הראשון שלה העונה בפנדל.

למעשה היה זה גם שער הניצחון במשחק המשמים שקבע - ניצחון שלישי ברציפות לנתניה שמטפסת אל המקום השמיני בטבלת ליגת העל בכדורגל. בצ'יראי שבעונה שעברה ניצח את קריית שמונה משער יחיד, עושה זאת שוב ובנתניה משתחרר לחץ גדול אחרי רצף הפסדים שצברו רק לפני חודש וחצי.

קריית שמונה? זו נראית בדרך הבטוחה אל הליגה השניה, כשגם חילופי המאמנים לא עזרו לקבוצה של איזי שרצקי שסופרת הפסד רביעי ברציפות ואספה עד כה ב-6 המחזורים האחרונים נקודה אחת בלבד.