לרגל יום ההוקרה לפצועי צה"ל ופעולות האיבה שיצוין בהמשך החודש, התכנסו פצועי צה"ל ונפגעי טרור לבצע יחד שיר משותף של כאב ותקווה.

הקליפ, "כנראה שניצחנו", מתאר סיפור של כאב, ניצחון גדול ואהבה. הקליפ מלווה את המערכים החינוכיים, הטקסים והרצאות הלוחמים, אותם מעבירים מרכזי "זהות" בבתי הספר לרגל יום ההוקרה.

קלרה ומשה ששון, בני זוג מנס ציונה המשתתפים בפרויקט המיוחד, יצאו לפני 20 שנה למועדון בראשון לציון. משה הספיק לראות את המחבל המתאבד נכנס למקום עם מזוודה בידו, וחשב שאולי בא לתקן דבר מה. פיצוץ אדיר העיף אותו לתקרה ומשם חזרה לרצפה.

משה הצליח למשוך את קלרה שהייתה לכודה תחת חפץ כבד ותלויה בין שמיים וארץ, לאחר שקיר המסעדה שהייתה בקומה השלישית התנפץ כולו.

בסיום ההקלטה באולפן אמרה קלרה כי "היה נעים להיפגש, במקום מלא חיוכים, להרגיש שווים בין שווים, לספר את הסיפור שלנו ולשמוע סיפורים של אחרים, לשיר ולהרגיש שבאמת ניצחנו".

מירבל אופנהיימר מתל אביב, אמו של יריב אופנהיימר, נפצעה בתעלת סואץ במלחמת ההתשה, בהפצצת מטוסים, וכיום היא פעילה בארגון נכי צה"ל. "היה מדהים להיפגש. הסיפורים של הפצועים האחרים חדרו לליבי. אני שמאלנית שבשמאלנים, אבל כאן מבינים שהאהבה לארץ היא אותה אהבה, גם כשהיא מגיעה מכיוונים שונים".

"שמעתי שיש מקום בו השמש זורחת כמעט כל היום והעצב מחייך. אני לא יודע איך וראיתי באותה נשימה איך הלב מתעקש להחסיר פעימה ולקחת אותנו למקום שמצאנו בו שקט בתוך המהומה".

כך שר בקליפ דביר שנרב, אחיה של רנה שנרב הי''ד שנהרגה לפני חודשים ספורים בפיגוע במעיין דולב שבבנימין. דביר עצמו נפגע בגולגולת במהלך הפיגוע ועבר שיקום. "באתי כי אני אוהב לשיר, ואוהב לפגוש אנשים מכל גווני החברה הישראלית. אני חדש במשפחת נכי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה והפגישה הזו חשובה לי ומרגשת", סיפר.

את השיר כתבה חיננית אוזן ועל הלחן אחראי טל בלומשטיין.