שחקני מכבי ונתניה הערב מחכים להחלטת השופט
שחקני מכבי ונתניה הערב מחכים להחלטת השופטצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

עוד ערב של שיאים למכבי ת"א. רצף הניצחונות של מכבי ת"א אמנם נעצר הערב (מוצאי שבת) כשסיימה בתיקו 0:0 עם מכבי נתניה, אך זו המשיכה גם הערב לשבור שיאים ולרשום עוד דף בספרי ההיסטוריה.

היה זה כאשר שוערה הצעיר דניאל טננבאום המשיך לשמור על שער נקי מספיגה, ובכך שבר לא רק שיא ישראלי אלא גם שיא עולמי כשנכנס לרשימת 10 השוערים הגדולים בעולם שלא ספגו שער במשך דקות רבות.

מלבד השיא הישראלי האישי החדש שקבע הערב אחרי ששבר אותו במחזור שעבר כשהגיע ל-1,263 דקות ללא ספיגה, טננבאום הגיע למקום השמיני ברשימת השוערים שלא ספגו בכל תולדות הכדורגל העולמי כשעבר בדרך את מריוס פרקסיטלובס, שוערה של אומוניה ניקוסיה הקפריסאית ב-1981-1982. במחזור הבא אם יצליח לא לספוג יקפוץ טננבאום למקום השלישי בתולדות הכדורגל העולמי ואז יחסרו לו 28 דקות בלבד כדי לשבור שיא נוסף.

מלבד העובדה כי לא ספג במשחק נוסף, גם קבוצתו של טננבאום, מכבי, נהנית מהשיאים של השוער הצעיר כשזו למעשה רשמה הערב שיא היסטורי כשהפכה לקבוצה הראשונה שמסיימת סיבוב שלם בלי אפילו שער אחד שהיא סופגת.

שתי הקבוצות הגיעו הערב עם רצף ניצחונות ארוך כשלתל אביבים היו 6 כאלה עד הערב ולנתנייתים 3. נתניה, שהגיעה עם רצף כזה גם בעונה שעברה למשחק מול מכבי ונעצרה עם הפסד בתוצאה 0:3, הפעם מסיימת בתיקו 0:0 מול האלופה כשזו נעזרה במערכת שופט המסך, ה-VAR, שפסלה בצדק 4 שערים של האלופה מת"א.

מכבי ת"א נעצרת מניצחונות אך ממשיכה לשבור שיאים.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל בכדורגל, ניצחה עירוני קריית שמונה את סקציה נס ציונה בתוצאה 0:1 משער מקרי בדקה ה-87 ועלתה אל מעל הקו האדום.