גדעון אלון
גדעון אלוןצילום: ערוץ 7

הכתב הפרלמנטרי הוותיק של העיתון ״ישראל היום״ גדעון אלון קורא ליו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן להצטרף לממשלת ימין צרה ולמנוע בחירות שלישיות.

"היום יכול להיות יומו הגדול של יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן אם יחליט ברגע האחרון להתעלות מעל לכל השיקולים הצדדיים והמשניים ולהצטרף לממשלה צרה בראשות בנימין נתניהו", כתב אלון.

"רבים מאוד בציבור הישראלי, גם אלה שאינם נמנים על אוהדיו וחסידיו של ליברמן, ימחאו לו כפיים, משום שיידעו להעריך את העובדה שהוא חילץ את המדינה ממערכת בחירות נוספת, מיותרת, בעלות של שני מיליארד שקלים, ששוב תעמיק את השסעים בחברה הישראלית, ושוב תעלה לסדר היום בבולטות רבה את דברי הנאצה וההשמצות של נתניהו נגד גנץ ושל לפיד ויעלון נגד נתניהו ושל החילונים נגד החרדים.

ואחרי כל זה בסופו של דבר, בתום ספירת הקולות בחודש מארס ‭ 2020‬ שוב נגיע לאותו מקום שבו אנחנו שרויים היום, עם אותם יחסי כוחות בין שני המחנות הגדולים, כשאף אחד מהם לא מסוגל לגייס 61 מנדטים כדי להקים ממשלה ללא ישראל ביתנו ו/או הישענות על הרשימה המשותפת".

"ליברמן, המתגאה בכך שהוא ציוני אמיתי ופטריוט ישראלי, חייב לראות לנגד עיניו את הנזק החמור שייגרם למדינה אם יעמוד בסירובו ולא יצטרף לממשלה. עליו לנקוט בדרך דומה לזו שבה נקט במאי ‭ ,2016‬ כשבתום מו"מ עם נתניהו הגיע להסכמה על הצטרפות סיעתו לקואליציה ומינויו לשר הביטחון.

הזמן דוחק. מחר כבר יהיה מאוחר מדי. על ליברמן (שבניגוד לבני גנץ איננו זקוק לתמיכת אנשי סיעתו כדי להצטרף לממשלה) לנהוג היום באחריות לאומית ובכובד ראש ולהודיע לנתניהו: אנחנו מצטרפים לממשלה", דברי אלון.