הרב טאו
הרב טאוצילום: איתן שויבר/TPS

ראש הממשלה בנימין נתניהו יבקר מחר (חמישי) בישיבת הר המור בשכונת חומת שמואל בירושלים.

כזכור, ראש הישיבה הרב צבי טאו השתתף בהפגנת התמיכה בנתניהו שנערכה לפני כשבועיים בתל אביב, ואמר כי "זו חובה מוסרית של כל אדם שנשאר עם שכל ישר וטובת המדינה עומדת לנגד עיניו".

עוד הוסיף הרב: "כל יהודי שיש לו טיפת שכל בראש וקצת אומץ בלב צריך ללכת לשם, זאת דיקטטורה מוחלטת הם כמו אפיפיורים שקובעים מה האמת ומה המוסר ומה הראוי, הם משחיתים גם את עצמם, צריך להציל את המדינה מהם , צריך לפנות לצד הבריא של העם".

יו״ר סיעת המחנה הדמוקרטי, ח״כ תמר זנדברג, הגיבה לכוונת נתניהו לבקר בהר המור: "הר המור היא הישיבה ממנה קמה מפלגת נעם, אלה שניהלו קמפיין נגד להט''בים. אלה שבן גביר וסמוטריץ׳ היו מתונים מידי בשבילם בשביל ריצה משותפת.

''אז אמרו לנו שזו אפיזודה, היום אנחנו מתבשרים שראש הממשלה הולך לבקר שם. לא בחדרי המיון הקורסים או בכיתות הצפופות, אלא בתשתית המפלגה הכי קיצונית שקמה אי פעם בישראל", תקפה זנדברג.

בבחירות האחרונות ניסתה ישיבת הר המור להריץ מפלגה משלה, ''נעם'', אך המהלך נכשל והמפלגה פרשה ממערכת הבחירות ימים ספורים לפני היציאה אל הקלפי, לאחר שהתברר שהיא רחוקה מאחוז החסימה.

כמה ימים לפני סגירת הרשימות סירבה מפלגת נעם לרוץ ברשימה אחת עם מפלגת עוצמה יהודית שגם היא נותרה לבסוף מחוץ לכנסת. הסיבה להיפרדות היא הסירוב של ''נעם'' לשלב אישה ומועמד לא דתי ברשימה.