דוידי בן ציון
דוידי בן ציוןיוני קמפינסקי

סגן ראש מועצת שומרון דוידי בן ציון, מפעילי הבית היהודי הבולטים ביו"ש ומועמד המפלגה לכנסת (במיקום לא ריאלי) במערכות הבחירות האחרונות, קורא לנפתלי בנט להתמודד עצמאית בראשות מפלגת הימין החדש בבחירות הקרובות.

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב דוידי לבנט, "כדי למנוע בחירות שוב בעוד חצי שנה - נפתלי, רוץ לבד!".

"אני אוהב אחדות, אני מאמין בה בכל ליבי ועושה כל שביכולתי כדי לייצר חיבורים. תמיד. אני גם חושב שהבית הפוליטי אליו אני שייך, הבית היהודי, יכול וצריך להיות בית חם לכל מי שערכי הציונות הדתית מדברים אליו על כל גווניה וצבעיה ויש בו קשת רחבה של דעות ותפיסות. ולאחר הקדמה חשובה זו, ניתוח פוליטי מהיר וקר מביא אותי למסקנה שאין כל דרך אחרת להגיע ל 61 מנדטים בעוד קצת פחות משלושה חודשים אילולא ריצה של נפתלי בנט באופן עצמאי", קבע בן ציון.

בן ציון הסביר, "חסרים לנו היום 6 מנדטים למחנה הלאומי כדי להרכיב קואליציה ללא ישראל ביתנו, כדי להביא את הששה הללו ישנם שני צעדים משלימים: הראשון הוא החזרת מנדטים מהימין הרך שברחו מהליכוד לכחול לבן".

"כן כן, מדובר בחבר'ה טובים, חלקם בני הציונות הדתית ואף בוגרי ההתיישבות ביו"ש שלא חשים בנוח להצביע ליכוד בגלל ענייני נתניהו ומאידך לצערי עדיין לא מרגישים שאנחנו מייצגים אותם. חברים לא מעטים שלי נמנים על הקבוצה הזו והצביעו לפני חודשים ספורים לכחול לבן בגלל הנדל, האוזר או טרופר", הוסיף.

"בנט שמגיע הפעם מחוזק מעמדת שר הבטחון יכול לדבר אליהם וביחד עם עוד 2 מנדטים שכבר היו איתו בעבר הוא יביא את המנדטים האבודים. במקביל, קרוב ל 300,000 מצביעי ימין לא יצאו מהבית בבחירות ספטמבר ולפחות את מחציתם נהיה חייבים להביא ביום הבוחר. נפתלי - רוץ קדימה, הצלחתך הצלחתנו", חתם בן ציון.