קונצזוס מסמוטריץ' ועד גנץ: כולם מברכים את עזראתנועת עזרא

אחרי פיזור הכנסת ה-22 חברי הכנסת והשרים מצאו דבר אחד שהם מסכימים עליו - ברכות לתנועת עזרא לכבוד שבת ארגון.

יו"ר כחול לבן, חבר הכנסת בני גנץ, בכיר הליכוד, חבר הכנסת גדעון סער, שר הביטחון, נפתלי בנט, שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ וחברי כנסת נוספים מברכים את חניכי וחניכות של תנועת עזרא לכבוד שבת הארגון של התנועה, מגוון חברי כנסת מהקשת הפוליטית הסכימו- הנוער נפלא

יו"ר כחול לבן, בני גנץ אמר: "חברי תנועת עזרא היקרים, אני מברך אתכם לשבת הארגון. העשיה שלכם ברוח עזרא הסופר ממחדשי שיבת ציון היא חשובה מאוד. פעולתכם יקרה ומשמעותית, המשיכו להיות מעורבים, המשיכו לפרוח המשיכו להשפיע. שתהיה שבת מוצלחת".

שר הביטחון נפתלי בנט מסר: "שלום למדריכים, המדריכות, החניכים והחניכות בתנועת עזרא המופלאה. אני יודע שאתם אחרי חודש ארגון רציני מאוד, שהשקעתם המון ועכשיו הולכים לשבת ארגון. אז אני רוצה לאחל לכם המון המון הצלחה. אני מאמין מאוד בתנועה, אני אוהב אתכם מאוד, אני רואה אתכם בכל הארץ תורמים לכל העם שלנו. אני מאחל לכם הצלחה. חזקו חברים".

בכיר הליכוד ובמועמד לראשות הליכוד, גדעון סער, ברך: "חניכים וחניכות יקרים, אם בואה של שבת הארגון של התנועה ברצוני לברך אתכם שתמשיכו להוביל ולהצליח, שתתנו מעצמכם כלפי כל עם ישראל, הנושא שלכם שעוסק בברית עולם שמעבר למחוייבות הוא המנוע שלנו לעשייה היומיומית כלפי העם היהודי ואזרחי המדינה. תהנו, תצליחו ותמשיכו להגשים חלומות".

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', שלח ברכה: "תנועת עזרא! חניכים, חניכות, צוות והורים.
ברכות גדולות לרגל חודש הארגון ושבת הארגון, לקחתם נושא סופר חשוב- הברית, הברית שלנו עם הקב"ה על התורה ועל הארץ, הברית הפנימית שלנו של הערבות ההדדית ביננו, ברית שמסמלת איזה קשר העצמותי, החלטי, ברור ולא תלוי בשום דבר. וכל זה על רקע עולם שהולך ונשען אל תוך תרבות תלושה של חוסר מחווייבות, של חוסר אחריות של איזה קוסמו פוליטיות כזאת".

יש צורך לחזק בעצמנו את האמיתות המוחלטות, את המחוייבות המוחלטת שלנו שכרותה בברית באותן האמיתות המוחלטות. זה מה שמקבע אותנו, זה מה ששומר עלינו, זה מה שמבטיח לנו ללכת במסלול ברור עם יעוד עם שליחות ועם מטרה שאותה אנו צריכים להגשים.
חזקו חברים!"

יו"ר ימינה, חברת הכנסת איילת שקד, אמרה: "חניכי תנועת עזרא היקרים ולכל המדריכים והמדריכות, שתהיה שבת ארגון מוצלחת תמשיכו לתרום למדינה. הנושא שלכם זו ברית -עולם שמעבר למחוייבות, זה המנוע שלנו לעשיה היומיומית כלפי העם היהודי והחברה בישראל כולה".

בוגר התנועה, חבר הכנסת חילי טרופר, מכחול לבן ברך: "לכל חניכי וחניכות תנועת הנוער עזרא, שמח לברך אתכם לכבוד שבת הארגון, אגב זכיתי להיות חניך ומדריך בתנועה ויש לי הכרת הטוב על כך.
אני מאחל לכם שבעיקר תמשיכו לתרום למען העם, הארץ, התורה והחברה כולה ורוח הפסוק בתהילים: "למען אחי ורעי אדברנה שלום בך" אני מאחל לכם שתהיו שם למעלה אחים שלנו בכל מקום שהם, מכל פינה בארץ על כל קצוות הקשת הפוליטית ובעיקר שעזרו לנו להביא שלום בתוכינו, שבת שלום ומזל טוב"

חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד, אמר: תנועת עזרא היקרה, השבת שבת הארגון שלכם נקרא בפרשה את התודה שיעקב אבינו אומר לקב"ה: "קטונתי מכל החסדים ומכל האמת אשר עשית את עבדיך"
אחרי שבפרשה הקודמת הוא הבטיח לו 'והשיבותיך אל האדמה הזאת' בעידן שלנו אנו זוכים להגשמה של ההבטחה הזאת לכלל עם ישראל, אחרי 2000 שנות גלות עם ישראל שב אל האדמה הזאת ואתם החניכים והחניכות, המדריכים והמדריכות זוכים להגשים את ההבטחה הזאת ואת חזון הנביאים ומנחילים את הזהות היהודית ואת המסורת בכל רחבי ארץ ישראל, ישר כח עלו והצליחו".

ולסיום חבר הכנסת מתן כהנא, הימין החדש, ברך: "אני רוצה לאחל לכם בהצלחה גדולה לקראת שבת הארגון שלכם ואני שמח על הנושא שבחרתם השנה- על המחוייבות והברית. אני חושב שהמחוייבות שלנו באמונה שלנו בקב"ה, לדבקות שלנו בארץ ולאחדות שלנו כעם היא לא סתם מחוייבות- היא ברית!
שיהי לנו בהצלחה ושבת שלום".