איתמר בן גביר
איתמר בן גבירצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

דיון הוכחות התקיים הבוקר (חמישי) בבית המשפט השלום בירושלים בעניינם של הנאשמים בתיק "חתונת השנאה", חתונה שנערכה לפני כשלוש שנים באולם אירועים בירושלים, ועוררה סערה ציבורית.

הסערה התעוררה לאחר לאחר שבתיעוד הריקודים בחתונה נראו לכאורה חלק מהרוקדים כשהם אוחזים בסכינים וכביכול "דוקרים" את תמונתו של התינוק עלי דוואבשה שהוצת למוות בכפר דומא.

במהלך הדיון, הודיע פרקליטם של חלק מהנאשמים, עו"ד איתמר בן גביר, כי הוא מתכוון לזמן למתן עדות מטעם ההגנה את פרקליט המדינה היוצא, שי ניצן.

בדיון שהתקיים בעניין זימונם של עדים למתן עדות מטעם ההגנה, אמר בן גביר ביחס ללקוחותיו העומדים למשפט כי "הלו"ז של חלק מהעדים צפוף ככל הנראה ועל כן כדאי לתאם את העדות למול היומן של ניצן".

בן גביר מוסיף היום, "אני מתכוון לדרוש משי ניצן הבהרות מדוע לא העמידה הפרקליטות לדין ערבים רבים שבמהלך חתונותיהם התקיימו מופעי שנאה לעם היהודי, שכללו הסתה לרצח יהודים וקריאה לחסל את מדינת ישראל. אני מקווה כי ניצן יספק הבהרות ברורות".

יצויין כי יחד עם בן גביר מייצגים בתיק אנשי ארגון 'חננו', בהם עורכי הדין עדי קידר ומשה פולסקי, וכן עורכי הדין יצחק בם, ליאור כהנא, דוד הלוי ואביחי חג'בי.