הרב עמיחי אליהו: זהו לא מאבק רק של בנימין נתניהומארגני ההפגנה

העם דורש צדק, היהדות דורשת צדק, אנחנו ואבותינו הקמנו פה מדינה לתפארת. מדינה שהכל פורח בה, הלידות פורחות בה, אפילו הצפיפות בכבישים זה חלק מהנבואות של לפני 2,000 שנה. לכל הברכה הזו יש שותף אחד מרכזי, ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו.

המאבק על מערכת המשפט, זה לא מאבק רק של בנימין נתניהו, זה לא רק מאבק של תנועת הליכוד, זה המאבק של כל מי שמדינת ישראל יקרה לו. של כל יהודי שחלם 2,000 שנה שתקום פה מערכת צדק. זה לא מאבק שייך רק לתנועה אחת. כל מי שיש לו לב, כל מי שחרד לביטחונה המוסרי של מדינת ישראל צריך להילחם עכשיו למען נתניהו.

אנחנו מוכנים שתהיה פה מדינה של ועדת שתיים? ועדה שתסמן את השופטים שהולכים ברוח התקשורת? האם אנחנו מוכנים ללכת ברוח של חשין זכרונו לברכה שתגדע כל יד שתורם על מערכת המשפט? האם אנחנו מוכנים שתהיה פה מערכת שעורפת ראשים של פוליטיקאים?

אנחנו אומרים לא למערכת משפט כזו. אנחנו אומרים לא למערכת משפט שמהלכת אימים על נבחרי ציבור. אנחנו אומרים לא למערכת משפט שלא מחפשת צדק. כולנו ביחד איש אחד בלב אחד, נלחם למען הצדק האמיתי.

חברים יקרים שעומדים פה בקור הירושלמי, כל אחד ואחד מכם חייב לדעת שהמערכה הבאה היא המערכה של כולנו. שלא ישאר אדם אחד בבית. נדאג שכולם יגיעו. תהיה פה ממשלת ימין של שישים ואחד חברי כנסת. תהיה פה ממשלת ימין שרודפת צדק. שרודפת יהדות, שרודפת מוסר ששומרת על ארץ ישראל. וזה תלוי בכם.