חנוכת הסניף
חנוכת הסניףצילום: יורם אלעזר

מבנה חדש נחנך אמש (חמישי) בשדרות עבור סניף בנים של תנועת אריאל.

במקום נקבעה מזוזה במעמד ראש עיריית שדרות אלון דוידי, רב הגרעין התורני הרב דרור טוויל, סגן ראש העיר אלעד קלימי, מנהל יחידת הנוער יגאל ברכה ומזכ''ל תנועת אריאל דביר עמיאור.

"אנחנו פועלים מול כל הגורמים במשרד החינוך ובממשלה על מנת לתמוך בפעילות תנועות הנוער בעיר ורואים בכך חשיבות עליונה", אמר דוידי. ''לחינוך בתנועת הנוער יש השפעה גדולה על הערכים של הילדים.

''כשאני מטייל עם הכלב שלי בערבים ליד הסניף אני נהנה לראות את הסניף שוקק חיים מלא בפעילות עם צוות של קומונרים ומדריכים מסורים שמשקיעים בחניכים", העיד ראש העיר.

מזכ"ל תנועת אריאל, דביר עמיאור, אמר בטקס: "סניף אריאל עבר נדודים רבים בעשר השנים האחרונות ועבר דירה שש פעמים ברחבי העיר, עד שהגיע למשכן הקבע מסניפי תנועות הנוער היפים ביותר בכל הארץ".

עוד אמר עמיאור, "עלינו לזכור שהמשימה היותר קשה מלבנות את המבנה הפיזי, היא לצקת את התוכן לתוכו. להפוך אותו למוקד של עשית טוב בעיר, של התנדבויות, של חינוך לערכים של תנועת אריאל של ללכת בדרך ה' בשלמות.

''ראוי שדווקא החניכים תושבי שדרות, העיר שמסמלת את החוסן של עם ישראל יהנו מסניף כל כך מושקע ויפה. הסניף החדש ממוגן ונבנה ברמת אבטחה גבוהה שאמורה לשמור על החניכים גם במקרה חלילה של נפילת טילים".

במוצאי השבת הקרובה יחגגו חניכות סניפי אריאל ברחבי הארץ את שבת הארגון לאחר שחניכי סניפי הבנים ציינו אותה לפני שבועיים וקיבלו שם חדש לשבט הבוגר - ''תאיר''.