טיילר דורסי מול הפועל תל אביב
טיילר דורסי מול הפועל תל אביבצילום: אלן שיבר, מנהלת הליגה

הפועל תל אביב הצליחה למתוח הערב (מוצ"ש) את מכבי תל אביב ברבע האחרון של הדרבי התל אביבי, אבל בסופו של דבר הקבוצה החזקה והעמוקה של תל אביב - זו בצהוב - ניצחה 91-84.

הצהובים היו טובים יותר לאורך שלושה רבעים ואף הובילו ביתרון דו ספרתי, אבל האדומים הוכיחו שיש להם אופי, ביצעו קאמבק ברבע האחרון ואף עלו ליתרון. ברגעי האמת, המשחק הוכרע על ידי הניסיון והעומק.

צריך להזכיר שגם למשחק הזה הצהובים הגיעו בלי ארבעה שחקנים בכירים פצועים וכשהיא נותנת מנוחה ברוב שלבי המשחק לסקוטי ווילבקין ואותלו האנטר לקראת המשחקים באירופה השבוע מול זניט ופנתנאייקוס.

מכבי תל אביב פתחה את המשחק היטב, אבל הפועל לא פיגרה מאחור. הרבע הראשון היה צמוד והפועל הבליטה מתחת לסל את לאטביוס וויליאמס המצויין כשהיא מסיימת רבע ראשון ביתרון 22-24.

זה היה זמני כי ברבע השני הצהובים פתחו מבערים. אלייז'ה בראיינט קלע, אותלו האנטר שנכנס במהלך הרבע עשה את כל מי שמסביבו לטוב יותר ויחד עם טיילר דורסי הצהובים רצו 11-0 ליתרון 38-29. יובל זוסמן העלה לדו ספרתי, טיילר דורסי הוסיף מתפרצת לאחר חטיפה שהסתיימה בהטבעה ובמחצית, 50-41 לצהובים.

האדומים ניסו לצמק במהלך הרבע השלישי, אבל יובל זוסמן היה חד, טיילר דורסי נתן גיבוי וקווינסי אייסי הצטרף לחגיגה, 72-60 בתום הרבע השלישי.

הפועל תל אביב התעוררה ברבע הרביעי. מארק ליונס היה בכל מקום וקלע מכל מצב והיתרון הלך וירד עד שהאדומים הצליחו להשיג שיוויון ואפילו לעלות ליתרון.

יובל זוסמן לא וויתר, סקוטי ווילבקין קלע סל שדה ראשון והוסיף נקודות מהעונשין והצהובים לא שמטו את המשחק ושמרו על הניצחון.