יעקב כץ (כצל'ה)
יעקב כץ (כצל'ה)צילום: באדיבות המצולם

כאשר ניסח סר פרנסיס בייקון את קביעתו כי ידע הוא כוח, עמד סר פרנסיס על כך שמי שאיננו איש אמת לא יכול לזכות בכוח. "האמת המדעית היא מדויקת, כך שהיא זו שנותנת את הכוח לנצח ולהישאר חיים וקיימים".

גם אנו הניצבים היום לפני בחירות נוספות צריכים להיות אמיתיים, להפנים ולדעת שהנושא המרכזי שעליו אנו הולכים להצביע בפעם השלישית ב-2 במרץ הוא לא ויכוח בין יהודים חרדים לחילונים, לא ליברליות מול הדתה, לא ענייני שבת וחילולה ולא גיוס חרדים לצבא. שלח, לפיד, שוקן, דרוקר, אברמוביץ' וגדעון לוי, בעלי חוט השדרה המעוות אך המוסרי לדידם, הם ורק הם הקובעים האמיתיים של השמאל הישראלי היום. הם חפצים לחזור לגבולות 67', להפסיק את ה"כיבוש" ולגרש את מאות אלפי היהודים שחיים במקומות אלו קרוב ל-50 שנה.

השאלה הגדולה של מערכת הבחירות הקרבה והולכת היא האם נישאר ביהודה ושומרון וירושלים, האם נמשיך לגדול ולהתפתח ולהפוך חבלי ארץ יהודיים אלו לגן עדן עלי אדמות, או חלילה נהיה עדים פעם נוספת למראות העגומים והנוראים שחווינו וראינו בעשרות השנים האחרונות, כאשר חיילים ושוטרים יהודים עוקרים את אחיהם מבתיהם בכוח, הורסים את שדותיהם, עריהם ויישוביהם ומחריבים את נפשם. שאיפת נפשם של האנכרוניסטים והאנרכיסטים הללו היא לראות עם יהודי קטן ועלוב שחוזר לגטו היהודי המצומצם, כאשר חייה ועתידה של המדינה היהודית יהיו תלויים באופן מוחלט ותמידי בדעתם של נשיאים וראשי ממשלות במדינות אחרות העולם.

באוניברסיטאות בעולם, בקמפוסי הסטודנטים, הדרישה של השמאל הרדיקלי האנטישמי ממדינת ישראל היא רק דרישה אחת: הפסיקו את ה"כיבוש", צאו מיהודה ושומרון ומירושלים. המלחמה האנטישמית נגד העם היהודי נושאת היום דגל אחד ויחיד. בשלב ראשון, החזרתה של מדינת ישראל לגבולות 67' ואחר כך המשך ידוע, פחות או יותר כפי התוצאות החמורות שהצליחו להשיג עם חזרתה של מדינת ישראל לגבולות 67' בצפון ובגבול מצרים ועוטף עזה. זה היה הדגל שנשא קורבין האנטישמי בבחירות האחרונות בבריטניה, וזהו הנושא המרכזי שעליו מתבסס ברני סנדרס, המועמד היהודי הפרוגרסיבי הדמוקרטי והשמאלן הרדיקלי נגד מדינת ישראל.

לא תמצאו אצל האנטישמים החדשים ראשי ה-BDS טענות על לבוש היהודים, לא על מנהגיהם, לא על דתם ועל הנהגותיהם. רק נושא אחד ויחיד: ה"כיבוש".

גם בישראל העיתון הרדיקלי 'הארץ', וכן מיטב אנשי התקשורת וראשי המדברים בערוצים התקשורתיים השונים, רצונם ועיקר מאווייהם ומאמריהם הם נגד ה"כיבוש", ורצונם המוסרי והאידיאי המעוות הוא לראות בהרס ההתיישבות בירושלים וביהודה ושומרון וגירוש מאות אלפי יהודים מבתיהם. אולי כך יצליחו להחליש את מדינת ישראל, עד שתהיה מדינת כל אזרחיה ויחדל השם היהודי להיות ראש וראשון במעמדה של המדינה שכה ציפינו ורצינו בהקמתה.

לכן בבואנו להצביע, נצביע למפלגות האידיאליסטיות החזקות ברוחן ושאינן גלותיות בשום צורה, וה' יצליח דרכנו.

הכותב הוא יו"ר מועצת המנהלים של קבוצת ערוץ 7 ויו"ר האיחוד הלאומי לשעבר