מחזירים אהבה
מחזירים אהבהצילום: יח"צ ישיבת הגולן

ישיבת הגולן בחיספין השיגה את יעד הגיוס שהציבה לעצמה, שמונה מיליון שקלים, ואף עברה אותו בלמעלה ממיליון ש"ח נוספים.

בימים רביעי וחמישי האחרונים יצאה הישיבה לקמפיין גיוס המונים שכלל הפעלת מערך גדול של תלמידים ששימשו כטלפנים, וכן בוגרים ששימשו כ''שגרירים'' ברחבי הארץ.

במקביל גייסה הישיבה "מכפילים" - ידידי הישיבה בארץ ובעולם, שהתחייבו לתרום מיליון שקלים על כל מיליון שתצליח הישיבה לגייס בעצמה.

"ההחלטה לצאת לגיוס ההמונים היתה מתוך מטרה לגדול ולהתרחב במבני מגורים חדשים לתלמידים וכן על מנת שנוכל להפעיל פרויקטים חינוכיים וחברתיים רבים שעומדים בקנה כבר זמן רב", אומר מנהל ישיבת הגולן, רפאל תמם.

על ניהול הקמפיין היה אחראי יונתן דובב, מנהל הפיתוח של ישיבת הגולן, והוא נעשה דרך פלטפורמת גיוס ההמונים "קוזמאצ'" בניהולם הישיר של בנימין אינזשטרק ובוגר הישיבה משה שיבר. על הפקת ערב הבוגרים והחמ"ל היה אחראי המפיק מוטי בוקצ'ין.

משרד הפרסום פאסי.קראוס ניהל את מערך הפרסום, ויועץ התקשורת יובל מורגנשטרן, גם הוא בוגר הישיבה, ניהל את מערך התקשורת ויחסי הציבור של הקמפיין.

במהלך שעות הערב של יום חמישי פנתה הישיבה לכל בוגריה המתגוררים ברמת הגולן וקראה להם להגיע לחמ"ל על מנת לבצע טלפונים ולסייע לגייס את סכום היעד. גם ראש המועצה האזורית גולן, חיים רוקח, החליט להפתיע והגיע בשעות הערב לסייע במאמצים.

עם ההגעה ליעד של 8 מיליון שקלים, החליטו מנהלי הקמפיין להמשיך ליעד נוסף של 9 מיליון שקלים שגם אותו הצליחו לגייס.

"האור הגדול של ישיבת הגולן, המגדלור הרוחני של רמת הגולן כולה, הצליח להאיר בעוצמה רבה בסוף השבוע האחרון", אומר הרב יואל מנוביץ' - ראש ישיבת הגולן, "צפינו נרגשים בהתגייסות של בוגרי הישיבה וברצון העז שלהם להחזיר אהבה לבית שלהם שהוא גם הלב של הגולן, הלב של כולנו. אני מודה לכל העוסקים במלאכה".