יוסף קהלני ז"ל ורעייתו מלכה
יוסף קהלני ז"ל ורעייתו מלכהצילום: באדיבות המשפחה

נכדו של יוסף קהלני בן ה-79, אחד מארבעת ההרוגים בתאונה הקשה בקו 947 סמוך לנמל התעופה בן גוריון, סיפר כיצד קיבלה סבתו את הבשורה המרה.

"סבתא ישבה וחיכתה לסבא שיבוא להדליק נרות חנוכה. היא יושבת ומחכה ולא מאמינה שהוא לא יבוא", סיפר הנכד יהונתן קהלני בשיחה עם חדשות 12.

לדבריו, "הוא היה אדם מאוד רוחני שאהב לטייל בירושלים ומאוד אהב את הנכדים. סבא היה אדם שאהב לטייל לבד, לא שם לב לכלום והיה בעולם משלו, לא היה לו טלפון ואם עברת לידו ברחוב הוא לא היה שם לב אלייך עד שלא היית מפנה את תשומת ליבו".

בתו של ההרוג, איריס סייס הוסיפה, "אבא מדהים שלי, איש טוב לב, איש צעיר ברוחו, כל היום עשה מצוות. באמת לא מגיע לו ללכת בנסיבות כאלה, לבד. אימא חיכתה לו, הסתכלה מהחלון, היא לא ידעה שבאותו רגע הנר שלה כבה. היה להם בכל השנים כל כך טוב, ולקחו לה את הבן אדם שדאג לה. לפני שהוא היה יוצא מהבית הם היו תמיד שמים מוזיקה תימנית. הם היו נשואים 55 שנה".

איריס סיפרה כיצד שמעה על התאונה. "חזרתי אתמול בעשר בערב וליד הבית חיכו לי שוטר ועובדות סוציאליות. יצאנו מהמעלית ולבי נפל. יש לי ארבעה ילדים ולא חשבתי שקרה משהו לאבא. הוא מלא חיים, הוא ומת זה לא הולך ביחד. השוטר אמר לי, 'זה אבא שלך'. הוא מת. אין בי כעס והאשמות. היום זה אנחנו, מחר זה משפחות אחרות".