אפי נוה
אפי נוהצילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בימים האחרונים דלפו אלפי קבצים, בהם תמונות סרטונים והודעות קוליות ותכתובות ווצאפ שהיו שמורים בטלפונים של יושב ראש לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה, כך דווח בחדשות 13.

על פי הדיווח, המידע הגיע למספר גורמים שיש להם זיקה לארגוני פשיעה וכעת חוששים בפרקליטות ובמערכת המשפט שהחומר ישמש לסחיטה.

מדובר בשיחות רגישות של נווה עם שופטי עליון , נשיאי בתי משפט, עורכי דין בכירים, שרים ופוליטיקאים וגם עיתונאים בכלי תקשורת.

מהפרקליטות נמסר בתגובה, "העניין אינו מוכר לנו. אנו מסבים את תשומת הלב לכך שישנו צו האוסר לפרסם כל פרט ו/או מידע שהושג מתוך הטלפונים הסלולריים של מר אפי נוה, ובכלל זה שיחות ומסרונים, גם אם הם מצויים בידי צד שלישי כלשהו".

עורך דינו של אפי נוה, בעז בן צור, מסר בתגובה כי "החומרה הגלומה בדברים ברורה. היחידים שנחשפו לתוכן הם גורמי האכיפה וגב' הדס שטייף ומי מטעמה. דרישה תקיפה שהפנה נוה למשטרה ליטול את החומרים ולוודא כי אינם מודלפים - לא נענתה".

"גם לאחר שהתברר כי דלפו חומרים לא בוצעה חקירה בנושא. הדליפה, שכוללת שיחות אישיות ופרטיות עם גורמים רבים - מבהירה היטב עד כמה מופרכת ההחלטה להעניק 'חסינות' לעבריינים האמיתיים בפרשה ומהן ההשלכות של פגיעה חריפה כל כך בפרטיות", דברי עו"ד בן צור.