שחקני באר שבע חוגגים
שחקני באר שבע חוגגיםצילום: פלאש 90

רק פעם אחת הצליחה הפועל חדרה לא להפסיד להפועל באר שבע - היה זה במשחק הראשון ביניהן בעונה שעברה, אז הצליחה חדרה להוציא נקודה מבאר שבע עם תיקו 2:2, באצטדיונם הביתי, אצטדיון טוטו-טרנר שבבירת הנגב.

מאז, ניצחה באר שבע את כל ארבעת משחקיה מול חדרה, רובם מחוץ לאצטדיון הביתי שהיה נחשב למבצרם עד העונה.

הערב (שלישי) שוב התארחה באר שבע אצל חדרה ושוב ניצחה. באר שבע, שהפסידה חמישה משבעת משחקי הליגה האחרונים שלה והחזיקה במאזן הכי גרוע שלה מאז רצף חמשת ההפסדים במרץ 2013, לא הרשימה אמנם גם הערב אך שער בכורה יפייפה של ז'וזואה בדקה ה-60 הביא לה את הניצחון המיוחל אחרי זמן רב.

חדרה שחזרה לנצח במחזור האחרון, במשחק הבכורה של מאמנם החדש שרון מימר, מי שהיה שותף לאליפות הראשונה של באר שבע כששימש עוזרו של ברק בכר, חוזרת לסורה כשזה עדיין ללא ניצחון מול קבוצתו מבאר שבע.

חדרה שלא הצליחה לכבוש בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה, מסיימת משחק ביתי נוסף ללא שערים, הפעם גם המאמן החדש לא עזר. באר שבע? זו מעפילה זמנית אל המקום השלישי בטבלת ליגת העל בכדורגל ומחזירה מעט משמחת החיים לאוהדיה הרבים.

במשחק נוסף שנערך הערב, ניצחה עירוני קריית שמונה את הפועל כפר סבא בתוצאה 3:0 ורשמה ניצחון שלישי ברציפות שמרחיק אותה מתחתית טבלת ליגת העל בכדורגל.