שמחון. מגיע לבירת הנגב
שמחון. מגיע לבירת הנגבצילום: באדיבות הפועל באר שבע

את קריירת המשחק שלו בליגת העל החל עמית שמחון בן ה-30 במדי לא אחרת מאשר הפועל ירושלים. מאז הספיק זה לשחק בנתניה, אליצור אשקלון, גלבוע/גליל, הפועל אילת, מכבי חיפה והפועל חולון.

היום (חמישי) עבר שמחון לקבוצה ה-9 שלו בקריירת המשחק המקצוענית, כשחתם במדי הפועל באר שבע.

שמחון שבשנה וחצי האחרונות שיחק במדי הפועל חולון, הרשים בלא מעט משחקים במדי חולוניה אך עם פיטוריו של מאמנו שרון דרוקר החל פיחות במעמדו ובשל מיעוט דקות משחק החליט לעבור לבאר שבע שם נחשב לשחקן ישראלי בכיר במה שיקנה לו דקות משחק רבות.

קריירת המשחק של שמחון כללה מספר הישגים מרשימים כשמעל כולם זכור הדחתה של מכבי ת"א בחצי גמר הפיינל-פור כששיחק במדי הפועל אילת.

בעונה שעברה רשם שמחון ממוצעים של 7.8 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים למשחק ובעשרה משחקים בסיבוב הראשון העונה הוא תרם 5.7 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים ב-20 דקות למשחק.

כאמור, לבאר שבע מגיע שמחון בעיתוי מצויין כשזו פתחה את העונה בצורה לא טובה, אך בשני המשחקים האחרונים הצליחו השחקנים של רמי הדר להתאושש ורשמו ניצחונות חשובים על עירוני נהריה ומכבי אשדוד שהצמידו אותם למקום שמוביל לפלייאוף בסיום העונה.

בהפועל באר שבע אמרו כי הם שמחים מאוד על החתמתו של שמחון ואמרו עליו כי מדובר "בשחקן הסגל הרחב של נבחרת ישראל במספר קמפיינים ומהישראלים הבולטים בליגת ווינר בשנים האחרונות".