משכנתא
משכנתאistock

סיבות לשלילת זכאות למשכנתא

אחרי חיפושים ארוכים מצאתם סוף סוף את דירת חלומותיכם. זו שעונה במדויק על כל הצרכים שלכם ושל בני משפחתכם וגם נמצאת במיקום נהדר, בדיוק כמו שרציתם. עתה, כדי שתוכלו להגשים את החלום הזה ולרכוש את הדירה הנכונה לכם, אתם פונים אל הבנק בבקשה לקבלת משכנתא.

אולם, להפתעתכם (או שלא) הבנק מסרב לבקשתכם ואיננו מוכן לתת לכם הלוואה. סירוב זה "מערבב" מחדש את כל הקלפים ומעמיד אתכם בפני דילמה חדשה. מה עושים במקרים כאלה, בהם מוגדרים ככאלה שהינם מסורבי משכנתא ובכלל – באילו נסיבות זה קורה?

במקרים של סירוב חשוב שתעזרו במומחים בתחום. אל תוותרו על החלום שלכם ודעו שישנם פתרונות שיוכלו לסייע לכם בהגשמתו. אם הבנק שפניתם אליו או אולי כמה מהבנקים שאליהם ניגשתם החליטו לסרב לבקשתכם, מהיום חשוב שתדעו שאפשר גם אחרת. אם בעבר, מסורבי המשכנתאות נאלצו לוותר על רכישת הדירה, הרי שכיום הסיפור הוא אחר ובעזרת חברת תבל תוכלו להשיג את המטרה.

כך תתמודדו עם הסירוב

אבל רגע לפני שנספר לכם בהרחבה מה עושים עם הסירוב, נפרט תחילה בהרחבה את הסיבות לסירוב. ישנם לא מעט מצבים בהם הבנק מסרב לתת משכנתא לפונים אליו. סירוב משכנתא איננו עניין של מה בכך ויכול פעמים רבות לפגוע בחלום של שנים. הסיבות לסירוב יכולות להיות רבות ומגוונות. אנשים שהוגדרו מול הבנק כפושטי רגל בעבר, למשל, יכולים להיתקל בלא מעט קשיים והגבלות בעת הפנייה לבנק לקבלת המשכנתא ואפילו בסירוב עצמו.

גם נתוני אשראי לא טובים, המעידים על מצב כלכלי לא תקין הם סיבות לסירוב, סיבות שנלוות אליהן לרוב בעיות נוספות. בשל היותה רכישה גדולה מאד, המערבת סכומי כסף גבוהים, קנייה של בית מצריכה מזוגות, ובעיקר – צעירים, לפנות אל הבנק. ישנם אלה, המגיעים עם סכום התחלתי גבוה ואינם זקוקים להלוואה גבוהה לצורך השלמה, בעוד שלאחרים סכום כסף נמוך מאד.

הפנייה אל הבנק היא הכרחית, הן בשל התנאים המוצעים על ידו והן בשל הביטחון שבעסקה. מקורות חיצוניים המספקים גם הם הלוואות אינם רלוונטיים והיעד הוא הבנק כמקור להלוואה בטוחה ומתאימה. הסירוב למשכנתא מעמיד את הפונים אל הבנק במצבים לא פשוטים, המצריכים סיוע מאחרים. חברת תבל, המתמחה בתחום הפיננסי, מציעה את שירותיה הן לעסקים והן לאנשים פרטיים הזקוקים להלוואה, כדוגמת משכנתא. החברה מספקת להם שירותי ייעוץ איכותיים ומקצועיים מאד ומסייעת בהתמודדות מול כל הגורמים הנדרשים.

להגשים את החלום

במציאות הפיננסית בישראל, מוצאים עצמם רבים, הפונים לקבלת משכנתא, מתמודדים עם סירוב מהבנק. אלה, סובלים לרוב מדירוג אשראי שלילי, הנובע מכל מיני סיבות. לעיתים מדובר בסיבה אחת, לעיתים תיתכנה מספר סיבות – הגבלות שהוטלו על חשבון הלקוח, תיק בהוצאה לפועל, פשיטת רגל או חדלות פירעון, פעילות לא תקינה עם צ'קים ומספר רב מאד של הלוואות והקושי להחזירן. סיבות אלו מעידות על מצב פיננסי לא תקין וסיכון רב מאד, שבו עשוי להימצא אותו בנק, נותן ההלוואה.

סיוע של חברה, המכירה היטב את השוק, נעזרת בלא מעט פתרונות יעילים וכלים פיננסיים שונים על מנת לקדם את בקשתם של אותם מסורבים, היא הדרך הנכונה לקדם את העניין. איסוף כל הנתונים הנדרשים, הטפסים החשובים ולמעשה – כל מה שיכול לקדם את הבקשה על אף הסירוב, הם "האור שבקצה המנהרה" והסיכוי לממש את החלום ולהוציא את רעיון רכישת הדירה אל הפועל.

חברת תבל מעסיקה אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים מאד, העומדים לרשותם של רבים, מסורבי משכנתא. לאנשי מקצוע אלה ידע עצום בתחום המשכנתאות וגם את הכוח להתמקח עם הבנקים המסרבים. סיוע זה מאפשר את שיפור תנאי ההלוואה, את הגדלת אחוזי המימון הנדרשים ואת זירוז התהליך כולו. בין אם בשל פשיטת רגל, צ'קים שחוזרים, תזרים מזומנים שלילי או כל עניין פיננסי אחר שיכול להביא לסירוב לבקשה, עם מצבים אלה ונוספים ניתן להתמודד למרות הקושי והתחושה כי הסיכויים להצלחה הם נמוכים.

איך זה עובד בפועל? במסגרת פגישה מעמיקה נבחן מצבם הפיננסי של המבקשים, הצרכים השונים וכן הסיטואציה בגינה נתקלו בפני סירוב. כל עוד הפונים מחזיקים ברשותם הון עצמי, יכולים אנשי הצוות של תבל לטפל ביעילות ובאופן ממוקד בפנייה ולספק פתרונות רלוונטיים למסורבים. הקשרים שפיתחו אנשי תבל יסייעו בהשגת כל האישורים הנדרשים וכן בקבלת תנאים משופרים למשכנתא.

אתם מסורבי בנקים ובעיקר מסורבי משכנתא? פניתם לבקשה לקבלת הלוואה וקיבלתם סירוב מהבנק? אל דאגה. צוות תבל ישמח לסייע לכם ולקדם את הפנייה על מנת שתצאו מרוצים ותוכלו לקדם את החלום – בית משלכם העונה לכל הצרכים.

ליצירת קשר ולקבלת פרטים נוספים, התקשרו אלינו לטלפון 02-633-1117