ישי ריבו
ישי ריבוMendy Hechtman/FLASH90

איש הטלויזיה והיוצר גל אוחובסקי מתייחס לביקורת עליו לאחר שתקף את השיר החדש של ישי ריבו ונתן גושן "נחכה לך".

"הטקסט שכתבתי עורר סערה. קבלתי אלפי תגובות שהכילו גם קללות, רובן המכריע מטעמם של אנשים שמגדירים את עצמם דתיים. קראתי אותן בעיון, וכמו שאומרים אצלנו, יצאתי מחוזק".

"כדי להבהיר דברים שלא הובנו: אין לי שום דבר אישי נגד ישי ריבו. הרדיו "שלי" הוא לא שלי אלא של כולנו, ואני יכול להעביר תחנה, צודקים.

הגל האמוני הוא אופנה כמו כל אופנה, ואנשים אוהבים אותו. סבבה. הבעיה שלי היא עם מה שמסתתר מאחורי השירים האלה. זה לא כמו בגל המזרחי שבא לתקן עוולות. איך שרים ריבו ונתן גושן בשיר החדש שבעיניי הוא הסמן של כל הנושא, 'דור שלם דורש תשובה'. האם דור שלם באמת דורש תשובה, או שאולי לכם מתחשק להחזיר אותנו בתשובה?".

אוחובסקי כותב, אם ישי ריבו וחנן בן ארי הם כזה "גשר" כמו שכתבו לי רבים, אז שיהיו אמיצים וידאגו לחצות את הגשר. אחרת אני מרגיש שהשירים היפים של ריבו הם פחות יפים, כי הם מחנכים דור שלם של אנשים צעירים שזה בסדר להפריד בין בנים לבנות.

"היה לי חשוב להפנות את הזרקור. אולי אני טועה וזה הכל תמים, אולי באמת ישי ריבו וחנן בן ארי יהיו אמיצים וישירו בסוף דואט עם בחורה (או להבדיל, ישלחו את הקהל שלהם לראות הופעה של ריטה או עדן בן זקן או חווה אלברשטיין או שרית חדד).

"בכל זאת יש כאן מלחמה שבגללה כמעט פוצץ הכנס הקווירי בבר אילן השבוע, בידי אנשים שכל חלומם הוא שבמקום הכנס יבואו הזמרים האמוניים וישירו מול קהל מופרד"