אביתר אזרזר
אביתר אזרזרצילום: משטרת ישראל

אביתר אזרזר, בן 18 תושב בני ברק אותר אתמול (שישי) לפני כניסת השבת ללא רוח חיים בבור באזור צומת מורשה סמוך לבית העלמין החדש של רמת השרון.

אזרזר נרצח מירי בפלג גופו העליון כנראה על רקע סכסוך פלילי ועל פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

פראמדיק מד"א אייל דרורי וחובש בכיר במד"א סאמר מחמיד סיפרו אתמול, "כשהגענו למקום, בשטח פתוח סמוך לפרדסים ראינו גבר כבן 20 שוכב מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

ביום רביעי האחרון פרסמה המשטרה קריאה פומבית: "אנו מבקשים את עזרתכם באיתורו של אביתר אזרזר, בן 18, אשר נראה לאחרונה בתאריך 7.12 בפינת רחוב ז'בוטינסקי ובן גוריון ברמת גן, ומאז נעלמו עקבותיו. תיאורו: גובהו 1.83 מ', עיניו חומות ושיערו קצר בצבע שחור. הוא לבש בגדים שחורים עם פס לבן בצדדים. כל היודע דבר על מקום המצאו מתבקש לפנות למוקד 100".

אביו, ראש ישיבה בירושלים, אמר בסרטון שפרסם בימים האחרונים, "בחורים יקרים, כל החברים היקרים של אביתר אזרזר, אני אבא של אביתר. אני מבקש מכם, כל מי שיכול לעזור לנו בקצה חוט ויודע איפה אביתר נמצא, תבוא עליו הברכה. אנחנו מחפשים אותו, כבר שבועיים שאין לו קשר איתו, ניתק הקשר, אנחנו אוהבים אותו, בקשר איתו. אנחנו נשמח מאוד אם יש לכם את קצה החוט כדי שנגיע לאביתר היקר, אני באמת מודה לכם מכל הלב".

הלווייתו של אזרזר תצא מחר בשעה 12:00 מבית ההספדים הספרדי הר תמיר בהר המנוחות בירושלים.