צור גולדין
צור גולדיןצילום: קובי ריכטר / TPS

ה"הסדרה" שהולכת להחתם בעוד כמה שעות היא הפקרת חיילי צה"ל ומשפחות צה"ל. הפקרה בכל מחיר.

זוהי אזעקת אמת. אני כותב מה צריך לעשות כדי למנוע את ההפקרות הזאת, ואחר כך אפרוס את עובדות האמת על ההסדרה. למי שמודאג מאזרחי עזה- זו לא הסדרה לטובתם, זו הסדרה לרעתם ולטובת מחבלים (פרטים בהמשך)

מה צריך לעשות? תכתבו ותציפו:

בנט וסביבתו- הטענות שלך לציבור בקיצוץ תקציבים למחבלים ברשות הפלסטינית הם הטעית הציבור, אם אתה נכנע לטרור האמיתי בעזה. תמשיך בכיוון הזה ונוציא את האמת לאור היטב, לא יהיה מקום לספק. אתה נכנע לטרור בדרך הראשית ובכביש המהיר.

קבינט- זו החלטה בניגוד לחוק ההומניטרי הבינלאומי של האו"ם. החלטה 2474 של מועצת האו"ם השנה, והנחיית מזכ"ל האו"ם ושליח האו"ם למזרח התיכון- אין הסדרה בעזה ללא פתרון הומניטרי דו צדדי- השבת הבנים כצעד בונה אמון.

גנץ אשכנזי וסביבתם- אם אתם אלטרנטיבה שלטונית, כדי מאוד שתפתחו את הפה. אם לא, אתם לא שווים את המימון הציבורי לקמפיין הבחירות שלכם.

נתניהו- לפני מספר שבועות קבע בהצהרה: לא תהיה הסדרה ללא השבת הבנים. לא כדאי שנכנס לבדיקה מי אומר אמת. מי שמפקיר חיילים בכל מחיר לא ראוי להוביל אותם לקרב. המהלך הזה הוא כניעה של כופר לחמאס.

מה קורה כאן? כל האמת:

(1) ההסדרה הזאת היא הסדרת תעסוקה רוחבית וסחר לישראל. זה ותו לא. תגבור ציוד לבתי חולים קיים ממילא. תפדל- אנחנו בטח שלא נקרא לחדול אותו בשום צורה. לא צריך הסדרה בשביל זה. אל תאמינו לשקרים, לכו ותבדקו.

(2) על מה כן ההסדרה? חמאס ירה אלפי רקטות על הדרום וקיים צעדות "שיבה" על גדר עזה. ישראל תקבל הפסקה של צעדות השיבה. הבריון השכונתי איים בצעדות- ביבי מפקיר את החיילים ואת תושבי הדרום, ושולח כסף לחמאס.

(3) מתעלמים מהפתרון האמיתי- הסכם הומניטרי מלא- הסכם עזה. השבת הבנים כצעד בונה אמון, ובניית עזה החדשה, עתיד לתושבי הדרום, עתיד לתושבי עזה. על זה משפחתי ואני זועקים כבר 5 שנים.

(4) החלטה 2474 של מועצת האום מהשנה האחרונה קובעת: אין הסדרה של קונפליקטים בכל צורה, לפני השבת שבוים ונעדרים כצעד בונה אמון. מזכל האום הנחה ספציפית על עזה, מלדנוב- שליח האו"ם הונחה ואוכף. הצד היחיד שפועל בניגוד לחוק הוא ממשלת ישראל. אבסורד? תבדקו.

(5) תושבי הדרום כועסים. לא משנה מאיזה רקע פוליטי, דעה או אידאולוגיה. איך אני יודע? כי אני שם בכל יום שישי כבר 90 שבועות. משקרים לציבור שמקיימים מגעים אמיתיים לסיום הטרור, מחביאים סרטונים ותמונות של ילדים בהתקפי חרדות במקלטים כדי לטאטא את החצר האחורית, לא מקבלים תקציבים, מנהיגי הציבור מגיעים רק למסעות בחירות. ברור לכולם שהסדרה אמיתית תקרה רק בערובה הומניטרית אמיתית- שקט אמיתי, לא מזויף, והשבת הבנים.

(6) הפיצו בכל עבר כדי להגן על שמנו ועל חיילי צה"ל:
אנחנו לא דורשים את השבת אח שלי בכל מחיר. אנחנו כן דורשים להפסיק את ההפקרה של הדר בכל מחיר. כאן מפקירים אותו בכל מחיר. זה לא צעד הומניטרי בונה עתיד. זו כניעה לטרור ומיצוי אינטרסים אישיים למחבלים! וקשה להודות אבל זו האמת: מיצוי אינטרסים אישיים של מי שאוחז בכסא ללא מנדט בממשלת מעבר.

אני לא מצליח לדמיין סרט כזה שבו לא כולנו נצא למחות. לא דרוש הרבה- רק להציף את הטלפונים של כל מי שאחראי ולומר: עלינו על השקר, תזהרו.