הוקרת תודה לאימהות ולסבתות שלנו
הוקרת תודה לאימהות ולסבתות שלנוצילום: יחצ

בבניין החינוך באופקים נערך הבוקר (שלישי) כנס גמלאיות של נעמת. הכנס, שנקרא "בוקר בכיף", עסק בשיפור איכות החיים של הגמלאיות בעיר.

הכנס נערך ביוזמת עו"ד איילת גלילי סגנית יו"ר נעמת ויו"ר אגף ספורט וגמלאיות בנעמת וביוזמת יו"ר נעמת בנגב מאוחד אריאלה אלון. השתתפו בכנס גמלאיות נעמת מאופקים, באר שבע ודימונה.

ראש עיריית אופקים איציק דנינו נעדר מהאירוע בשל נסיבות משפחתיות מצערות, אך שלח את ברכתו למשתתפות והודה לנעמת על הפעילות רבת השנים לטובת הגמלאיות בעיר.

הכנס כלל ארוחת בוקר, דברי ברכה ולאחר מכן הרצאות מפי הדס כהן על בחירתה של אם לילדה עם צרכים מיוחדים לחיות ללא סודות במשפחה ועל צוואות וירושות מפי עידית טיטנוביץ' המנהלת את הלשכות המשפטיות בנעמת. הבוקר נחתם במופע סטנד אפ ושירה בציבור עם הבדרנית יוני סביון.

עו"ד איילת גלילי, יו"ר אגף הגמלאיות בנעמת, ציינה: "אנחנו דואגות ללוות את הגמלאיות בתקופת הפרישה, דואגות שימצו את זכויותיהן ויקבלו את כל המידע הדרוש להן כדי לצאת לגמלאות כשהן רגועות ובטוחות שיש מי שדואג להן. אחרי עשרות שנים של עבודה קשה, מגיע לגמלאיות ליהנות מהחיים. זה הוא יום שכולו מוקדש לגמלאיות שלנו, לאימהות ולסבתות, שדואגות כל יום לטפל באחרים, יום כיף שכולו מוקדש להן כהוקרת תודה על מה שנתנו למשפחה ולחברה. תודה לגמלאיות שכיבדו אותנו בנוכחותן ולעיריית אופקים שאירחו אותנו".

אריאלה אלון, יו"ר נעמת בנגב, הוסיפה: "כמו נרות החנוכה שהדלקנו בחנוכה ולא חסרים בעקבות הנתינה כך אנו בנעמת מעודדות נשים לדאוג אחת לשניה לשאוף, להתקדם ולהסיר מדרכנו חסמים שאת חלקם אנחנו עצמנו הצבנו. תודה לאיילת גלילי סגניות יו"ר נעמת הארצית ויו"ר האגף לגמלאיות וספורט על שיתוף פעולה ועידוד הפעילויות במרחב הנגב ומזמינה אתכן להמשיך ולהשתתף בפעילויות שנציע".