נתניהו לפני עלייתו למטוס
נתניהו לפני עלייתו למטוסצילום: חיים צח / לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא הבוקר (חמישי) למפגש פסגה עם נשיא קפריסין וראש ממשלת יוון, שיתקיים באתונה בירת יוון.

"אנחנו יוצאים לפסגה חשובה מאוד עם נשיא קפריסין וראש ממשלת יוון החדש", אמר נתניהו לפני המראתו, "אנחנו כוננו ברית במזרח הים התיכון, ברית שיש לה חשיבות עצומה גם לעתיד האנרגטי של מדינת ישראל והפיכתה למעצמה אנרגטית וגם מבחינת היציבות באזור".

לדבריו, "צינור הגז שאנחנו הולכים לקדם אותו עכשיו, שהשר שטייניץ עובד עליו כבר שנים רבות, הוא דבר שמחולל מהפכה בתמונת האנרגיה של ישראל".

"אנחנו לא רק נביא להורדת מחירי הגז, ובהמשך גם מחירי החשמל, זה גם יכניס מאות מיליארדים לקופת המדינה, לרווחת אזרחי ישראל, לקשישים, לילדים, לבריאות, לרווחה. זה דבר פנטסטי ובזה אנחנו עוסקים. אנחנו נותנים גז לגז ונותנים גז לכל ההישגים הכבירים האחרים שהבאנו ואנחנו נמשיך להביא למדינת ישראל בשנים הקרובות", ציין.

בהמשך התייחס נתניהו למתקפה על שגרירות ארה"ב בבגדד ולצעדים בהם עשויה ארה"ב לנקוט, "אנחנו יודעים שהאזור שלנו רוגש, קורים בו דברים מאוד מאוד דרמטים. אנחנו עוקבים על כך בעירנות, מקיימים קשר רצוף עם ידידתנו הגדולה ארצות הברית, כולל בשיחה שלי אתמול אחר הצהריים. אני רוצה לומר דבר אחד ברור: אנחנו תומכים תמיכה מלאה בכל צעדיה של ארצות הברית ובזכותה המלאה להגן על עצמה ועל אזרחיה".