שרון מימר. הנחיל לקבוצתו הקודמת הפסד רביעי ברציפות
שרון מימר. הנחיל לקבוצתו הקודמת הפסד רביעי ברציפותצילום: פלאש 90

הרצף נמשך. בשני מפגשי הליגה בעונה שעברה לא הצליחה הפועל חיפה לנצח את הפועל חדרה, גם העונה הפסידו החיפאים לחדרה הקטנה פעמיים - 2:1 בגביע הטוטו ובליגה, פעמיים במשחקי הבית.

הערב (מוצאי שבת) הרצף השלילי של חיפה מול חדרה נמשך כשזו הפסידה לה גם בחוץ, הפעם בתוצאה 0:2.

חדרה, שעד למשחק הערב ספרה שלושה הפסדי בית רצופים ולא כבשה בארבעת משחקי הבית האחרונים, התעלתה מעל היריבה החלשה מחיפה שרק בשבוע שעבר חטפה תבוסה שניה ברציפות עם 4:1 בבית מול בית"ר ירושלים.

מול חיפה הערב ניצבה חדרה עם מאמנה לשעבר, שרון מימר שתחתיו ב-21 משחקי ליגה כמאמן החיפאים השיגה זו 6 ניצחונות, 5 הפסדים ו-10 תוצאות תיקו שגרמו לסיום דרכו במועדון האדום מהכרמל. הערב נראה כי לא המאמן הוא הבעיה אלא חומר השחקנים ואיכותם כשהפועל חיפה מאריכה את רצף ההפסדים שלהם ל-4, דבר שלא קרה לה מאז מרץ 2017.

שערים מאוחרים של לוסיו בדקה ה-50 ומוחמד אבו-פאני בדקה ה-73 שלחו את המארחת מחדרה עם ניצחון ביתי ראשון מזה זמן רב וכזה שמעלה אותה על חשבון חיפה למקום החמישי בטבלת ליגת העל בכדורגל.

במשחק נוסף הערב שהתקיים במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל בכדורגל, ניצחה גם מכבי נתניה את הפועל כפר סבא בזכות שערים מאוחרים ודרמה גדולה כשגברה עליה בתוצאה 1:2 במשחק שנעצר בשל קריאות גזעניות מצידם של אוהדי נתניה.