אבי הס מארח את אהרן רזאל: יונתי

בשנתיים האחרונות מאז הוציא הזמר והיוצר אבי הס, את שני הסינגלים שלו 'השבת' ו'אנעים זמירות', הוא הספיק להופיע בלא מעט אירועים וקומזיצים והפך להיות מהמבוקשים בתחום ובפרט בקרב בני הישיבות.

במקביל להופעות וללימוד שלו בכולל, הוא המשיך לעבוד במרץ על אלבום הבכורה.

בימים אלו נמצא אבי בישורת האחרונה לקראת השקת אלבום הבכורה - 'לעלות בהר'. באלבום צפויים להכלל שנים-עשר שירים, בעלי אמירה שמגיעים ממקום פנימי ואמיתי.

"אין שירים שנועדו למלא אלבום, כל שיר הולחן ונחצב מעומק ליבי", משתף אבי, שאף הוסיף מאמרים קצרים וציורי שמן פרי מכחולו לכל אחד מהשירים, שיכולים לשמש כעוד דרך להתחבר למה שמעבר לצלילים, שעל אף שמדובר בסגנונות מוסיקליים מגוונים, על מילים מהפסוקים והתפילות, לצד שירים שכתב בעצמו - ישנו קו שמאחד את אופי האלבום ויוצר רצף של מוסיקה איכותית מחד, ומלאה תוכן ומשמעות מאידך.

'יונתי' - הסינגל החדש של אבי שרואה אור בימים אלה, נכתב בערב שביעי של פסח, תוך כדי לימוד המדרש על קריעת ים סוף. "השיר בעצם לוקח את המדרש משיר השירים ומנסה להביא אותו ליום יום. כשאנחנו מרגישים קצת נדחקים לפינה, הקב"ה בעצם אומר לנו 'השמיעני את קולך' - הוא מחכה לנו, הוא רוצה לשמוע אותנו". בשיר מארח אבי את הזמר אהרן רזאל. "קבלתי הרבה מאוד ממנו ומהמוסיקה שלו. בשבילי זה היה חלום שהוא ישתתף בפרויקט שלי, ולשמחתי הוא התחבר מאוד לשיר כפי שודאי תוכלו לשמוע".

כמו בשאר השירים שבאלבום אבי מנגן את הגיטרות בעצמו, והעיבוד וההפקה המוסיקלית נעשו יחד עם המוסיקאי מנחם ספרא והוא הופק בסיוע הקרן לתמיכה באומנות ומוסיקה.