ח"כ שלמה קרעי: "שערורייה של דיון"

ח"כ ד"ר שלמה קרעי (הליכוד) תקף היום (שני) את עצם קיום הדיון בוועדה המסדרת במטרה להקים ועדת כנסת שתדון בחסינות ראש הממשלה.

"שערורייה של דיון בו מנסים לשנות את כללי המשחק באמצע המשחק ולהפוך את כל סדרי בראשית הכנסת, לקחת את הסמכויות מיושב ראש הכנסת - העיקר שקמפיין רק לא ביבי של כחול לבן יבוא על מקומו ושיצליחו להפוך את זירת הכנסת לזירה משפטית במקום להתעסק עם קמפיין בחירות רציני", אמר קרעי.

ח"כ קרעי קרא למפלגות הימין לחבור לרשימה אחת: "זאת ההזדמנות לקרוא לאחי במפלגות הימין יש אמנם כמה יפי נפש בימין הרך ששווים אולי רבע או חצי מנדט שמנסים לגרור אותנו לאיבוד קולות וללכת בשני ראשים. כבר ראינו את התוצאה של זה בשתי מערכות הבחירות הקודמות כשאיבדנו עשרות ומאות אלפי קולות".

לדבריו אם לא יהיה איחוד זה יהיה כתם על מנהיגי המפלגות: "אם לא יתאחדו בימין לגוש אחד - הבית היהודי, האיחוד הלאומי, עוצמה יהודית והימין החדש כולם ביחד ובסופו של דבר נאבד את עשרות או מאות אלפי קולות בבחירות האלה זה יהיה חטא כבד מנשוא על כתפיהם של אלה שמנעו את האיחוד הזה".

לשאלה האם האיחוד בשמאל הוא צעד נוסף לקראת ההכרעה כי בני גנץ יהיה ראש הממשלה הבא השיב ח"כ קרעי: "אני מאוד מקווה שלא. זה יכול לקרות אם בימין יתאחדו. בשמאל יודעים להתאחד למרות המחלוקות והפילוגים הקשים ביניהם ואנחנו בימין משום מה לא עושים את זה. חייבים לעשות את זה כי הדבר הזה יכול להוביל אותנו לממשלת ימין יציבה. אחרת ראינו כבר את ממשלת השמאל יחד עם אחמד טיבי ואיימן עודה שגנץ רצה להקים, והיא יכולה לקום בעקבות פילוג בתוך מפלגות הימין".