אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: ISTOCK

בגיל צעיר הוריה נפרדו, אביה ברח לחו"ל ואמא, שסבלה מהפרעות נפשיות החליפה ארבעה בני זוג מהם נולדו שישה ילדים.

האלימות הריגשית, הדוחק הכלכלי, תחושת חוסר מציאת המקום והתעוקה הכללית הובילו אותה לברוח מהבית לרחוב. שם שירה, שהגיעה במקור מבית חרדי, ישנה על הספסלים בפארקים.

כשמדריכת ארגון מעגלים נכנסה לתמונה, היא פגשה שבר כלי. נערה צעירה שכל חלומותיה נלקחו ממנה המרגישה כי אין בעולם אדם שיכול לעזור לה. יחד, המדריכה ושירה, יצאו במסע יד ביד כדי להחזיר את האמון ביכולת העצמית שלה. המדריכה היוותה לשירה תחליף למשפחה ולהורים. הצליחה להחזיר אותה למסלול חיים של הצלחה.

בשלב הראשון, שירה השלימה את תעודת הבגרות שלה אותה סיימה בציון ממוצע תשעים ושמונה, בהתלבטות הבאה שירה בחרה בשירות לאומי, אותה היא עשתה במשך שנתיים כחובשת במגן דוד אדום. ומשם המשיכה ללימודי סיעוד. כיום היא לומדת לתואר השני.

הסיפור של שירה, הוא אחד מיני רבים של בני נוער בארגון מעגלים. שלולא התערבות הארגון, הליווי, העזרה והתמיכה, היו מוצאים את עצמם במקומות אחרים עם סוף שונה.

בשל המצב הפוליטי בישראל והתקציבים התקועים, ארגון מעגלים נאלץ להתקיים מ- 4 מליון מתוך תקציב של 12 מליון ולכן בחר לצאת לקמפיין מימון המונים. מנכ"ל הארגון אסף וייס מספר: " אנחנו רוצים להמשיך לשמור על מעגלים ועל הפרויקטים המשמעותיים שאנו מפעילים ברחבי הארץ עם נוער מהפריפריה ונוער בסיכון. לצורך כך אנחנו חייבים את עזרתכם".