ח"כ פנינה תמנו שטה: להגיע לבחירות כשהציבור יודע אם יש חסינות

ח"כ פנינה תמנו שטה (כחול לבן) מסבירה בערוץ 7 את התעקשות מפלגתה להקים עוד לפני הבחירות את ועדת הכנסת שתדון בבקשת החסינות של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

''לאחר שראש הממשלה ביקש לדון בעניינו אז הגיעה העת לדון בעניינו ובטח להגיע לבחירות כשהבוחר יודע האם יהיה לו ראש ממשלה שמתמודד עם חסינות או בלי חסינות. זה דבר שהוא הכרחי", אמרה תמנו שטה.

על דבריו של יו"ר הכנסת אדלשטיין שכינה את התנהגות כחול לבן "מאפיה" אמרה ח"כ תמנו שטה: "אני חושבת שיו"ר הכנסת היה צריך לנהוג ביותר ממלכתיות. הייתי מצפה ממנו לנהוג אחרת ובטח למנוע השתלחויות כאלה ואחרות בפקידי ציבור שמנסים לעזור לנו. אני חושבת שאין לזה מקום ואין לזה אח ורע בהשתלחות גם כלפי מנדלבליט שלפני יומיים הם אמרו שהוא עובד בכחול לבן. ואני שואלת אותם - מי מינה את מנדלבליט? יש גבולות, אי אפשר לעשות הכל ולומר אחרינו המבול".

תמנו שטה בירכה על החיבור בין העבודה למרצ: "חיבורים זה דבר חיובי, גם מימין וגם משמאל, אנחנו מפלגת מרכז. יש אצלנו אנשים מהימין, יש אצלנו אנשים מהשמאל ויש אצלנו אנשים שניגשים לסוגיה ממקום יותר נקי ולא בדיכוטומיה ותבניות. החיבורים נועדו כדי לא לבזבז קולות שילכו לאיבוד וזה דבר שהוא חיוני בפוליטיקה".