שר האנרגיה, יובל שטייניץ
שר האנרגיה, יובל שטייניץצילום: אסתי דזיובוב/TPS

שר האנרגיה, יובל שטייניץ (ליכוד) שוחח הבוקר (שלישי) עם אילה חסון ב-103FM התייחס לקידום הליך הדיון בחסינות ראש הממשלה נתניהו.

שטייניץ תקף את כחול לבן שלדבריו נוהגים איפה ואיפה: "הדגל היחיד של 'כחול לבן' הוא 'רק לא ביבי'. כשהשר חיים כץ הגיש בקשה לחסינות, אף אחד לא הזדרז להקים ועדה ולדון בחסינות, רק כשזה ביבי, הם רצים להקים ועדה. הם לוקחים דיון כמו-משפטי חשוב והופכים את הכנסת לפארסה, לבדיחה".

שטייניץ המשיך במתקפה: " 'כחול לבן' היא בדיחה, מפלגת גנרלים שפועלת למען הדמוקרטיה. בשם זה היא עושה פעולות שמנוגדות לדמוקרטיה. אסור לקחת את הכנסת שהתפזרה ובתקופת בחירות לבצע מהלך שפוגע באמון הציבור בדמוקרטיה".

השר יצא להגנת יועמ"ש הכנסת אך יצא נגד החלטתו: "אני נגד התקפות אישיות על אייל ינון יועמ"ש הכנסת. לדעתי הוא עשה טעות קשה, כשהפריד בין הפרוצדורה למהות - פסל את עצמו מלטפל במהות, אבל לא פסל את עצמו מלטפל בפרוצדורה".

שטייניץ גם התייחס לחשש של תושבי חוף דור מזיהום מאסדת הגז לאחר תחילת הזרמת הגז: "ההיסטריה מאסדת הגז היתה מיותרת, בעלת מאפיינים של כת והתקשורת דחפה אותם. כל תחנת דלק בזכרון יעקב פולטת יותר זיהום מהאסדה שנמצאת בים. מי שברח לת"א היה בעיר שהאוויר שלה הרבה יותר מזוהם. זה עורר צחוק בכל העולם, כי יש אלפי אסדות כאלה".