מכונת קפה
מכונת קפהצילום: איסטוק

עבור רובנו המכריע, במיוחד כאן בישראל, קפה הוא הרבה יותר מאשר סתם עוד משקה. מבחינת רבים מדובר במשקה חובה – הדבר החשוב ביותר שאנחנו שותים במהלך היום מלבד למים.

אנחנו מתעוררים עם הקפה בבוקר, נעזרים בו בשעות הקשות של הצהריים בהן מתפתחת עייפות קלה, נרגעים איתו בבית ושותים אותו בבתי קפה ומסעדות במגוון סיטואציות שונות. עבור כל מי שאוהב קפה וגם רוצה לשלב אותו בסטייל ובדרך אלגנטית ביומיום שלו, להלן כמה הצעות בסיסיות להכניס קצת סטייל לצריכת הקפה היומיומית שלנו .

מכונת קפה רטרו ביתית

מכונות הקפה הביתיות הפכו פופולאריות ונפוצות ביותר בישראל בשנים האחרונות, ובצדק – מדובר בדרך אלגנטית, נוחה, טעימה ומשתלמת מבחינה כלכלית לצרוך קפה איכותי ומשובח על בסיס יומיומי, ובאופן כללי להעלות את הסטנדרט שלנו בנוגע למשקה אותו אנו צורכים על בסיס יומיומי.

בעוד ניתן למצוא מגוון רחב של מכונות קפה ביתיות מסוגים שונים, אחד מסוגי המכונות הביתיות המכניס הכי הרבה סטייל לבית ולתצרוכת הקפה היומיומית הוא זה של מכונת קפה רטרו. גם אם כרגע ביטוי זה אינו מצלצל מוכר, סביר להניח שראיתם מכונות כאלו בלא מעט מקומות בעבר, כך שברגע שתראו אותן תבינו במה מדובר. מכונות אלו מעוצבות בסגנון רטרו מיוחד ומחוספס במובן מסוים, המעלה אסוציאציה של בית קפה פריזאי מסוגנן בשנות השישים של המאה הקודמת (לפחות זוהי האסוציאציה שהיא העלתה עבורנו..).

מכונת קפה רטרו היא אביזר מרהיב בפני עצמו המושך את עיני כל מי שמבקר בבית, וכמובן שהיא גם מייצרת קפה אספרסו משובח ואיכותי...

מקינטה מעוצבת

אפשרות נוספת בה בוחרים רבים עבור תצרוכת הקפה הביתית שלהם היא המקינטה המפורסמת, האהודה במיוחד על ישראלים ואיטלקים. זוהי בעצם מכונת קפה ידנית, בסיסית ופשוטה, אשר הקדימה את מכונות הקפה החשמליות ועדיין נחשבת לאמצעי קלאסי, אלגנטי ואיכותי במיוחד להכנת קפה אספרסו.

כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של מקינטות מסוגים ובעיצובים שונים. תוכלו לבחור מבין ליין שלם של מקינטות מעוצבות, הנבדלות אחת מן השנייה לא רק בצבע ובהדפסים המופיעים על גוף המקינטה עצמה, אלא גם בעיצוב ובצורה הכללית. מקינטה לקפה מעוצבת מהווה גם היא סוג של פריט עיצוב אלגנטי ומסוגנן, כאשר גם הדרך עצמה בה מכינים קפה במכונה זו (באופן ידני – מילוי מים וקפה והרתחה על הכיריים) נחשבת לדרך אלגנטית יותר מאשר לחיצה על כפתור של מכונה חשמלית...

ניתן גם להסתפק במכונת קפה "רגילה"

כמובן שעבור מי שרגיל לשתות בעיקר נס קפה או קפה שחור, גם מעבר למכונת אספרסו ביתית "רגילה" (דוגמת מכונת קפסולות וכד) מהווה עליית מדרגה מבחינת הסטייל בו שותים קפה. הכל יחסי בחיים...

עצם המעבר למכונה המכינה עבורכם קפה אספרסו משובח, במקום נס קפה בסיסי, מספק לכם את כל הסטייל לו אתם זקוקים בהקשר של תצרוכת הקפה היומיומית.

המאמר באדיבות חברת קפה ורו המציעה מגוון מוצרי קפה איכותיים.