אלי כהן ושי אלון
אלי כהן ושי אלוןצילום: יוסף אנאיה

שר הכלכלה אלי כהן (הליכוד) ביקר אתמול (שלישי) במועצה המקומית בית אל בבנימין, כאורחם של ראש המועצה שי אלון ומנכ"לית המועצה שירה ליבמן.

השר, שהגיע יחד עם פמליה של עשרות אנשי מקצוע ממשרד הכלכלה ערך סיור במתחמי הבניה השונים ושיבח את תנופת הבניה: "בית אל נמצאת בתקופת פיתוח מואצת, בונים אלפי יחידות דיור וביניהן מאות יחידות דיור של מחיר למשתכן.

"ממשלת ישראל מחוייבת להמשיך ולבנות בכל ארץ אבותינו, בטח גם כאן בבית אל", ציין השר.

השר כהן הדגיש כי משרדו יחד עם משרדי ממשלה נוספים מחוייבים להעתיק את בנייני החטמ"ר הישן למקום אחר, מהלך שיעניק אזור פיתוח נוסף למועצה. בנוסף ציין כהן כי יחד עם פיתוח ובניית יחידות הדיור הללו מדינת ישראל מחוייבת גם ליצור מקומות תעסוקה רבים לזוגות הצעירים ולמשפחות החדשות: "את הארץ בונים במעשים ולא בדיבורים".

שי אלון ראש המועצה אמר כי בית אל משנה את פניה ותגדל בשנים הקרובות באופן דרמטי. "אנחנו גדלים באופן ניכר, יגיעו לכאן מאות משפחות צעירות ואנחנו מחוייבים להעניק להם נחיתה רכה על ידי תשתיות מסודרות, מוסדות חינוך, בריאות ומחוייבים ליצור עבורם מקומות תעסוקה חדשים כאן אצלנו. אני שמח ששר הכלכלה הגיע לעמוד מקרוב ולראות את תנופת הבניה כדי לנסות ולסייע למועצה במגוון הדברים שאנשי משרדו יכולים לעזור".