ילדי 'יפה נוף' שובתים

נמשכת מאת הורי ותלמידי בית הספר הממלכתי דתי 'יפה נוף' שביפו נגד ההחלטה לסגור את בית הספר ולהעביר את התלמידים למוסד במרחק 40 דקות נסיעה, החלטה שתותיר את אזור יפו ללא בית ספר ממלכתי דתי.

היום (חמישי) הגיעו הורים ותלמידים לפתח עיריית תל אביב כשהם נושאים שלטים התובעים לבטל את ההחלטה שהתקבלה מבלי שאיש בעירייה נועץ בהם.

ראש העירייה, רון חולדאי, שעבר במקום עם כניסתו ללשכתו, אמר כי לא יהיה מוכן לדבר עם ההורים כל עוד הם משתמשים בילדים כחלק ממחאתם. ההורים השיבו לו כי העירייה אינה מדברת איתם ובוחרת לנקוט בצעד סגירת בית הספר ללא כל שיח מתבקש.

הורים לתלמידי בית הספר טענו כי "החלטת העירייה לסגור את בית הספר היא פגיעה אנושה בתושבי יפו שמעוניינים בחינוך ממלכתי דתי וזאת בזמן שלכל שאר האוכלוסיות ביפו ניתן מענה בעיר עצמה".

ההורים הוסיפו וציינו כי "בית הספר 'יפה נוף' שנפתח לפני 9 שנים, שיפר דרמטית את אפשרויות החינוך הממלכתי ביפו וסגירתו תשיב את המצב לאחור".

נזכיר מנגד את תגובת העירייה לטענות ההורים כפי שהובאה בערוץ 7 לפני ימים אחדים: "בניגוד לנטען, בית הספר לא ייסגר כי אם יאוחד עם בית ספר אחר בעיר, בשל מיעוט תלמידים (120 בלבד), בהחלטה משותפת של משרד החינוך והעירייה".

מחאה בעירייה
מחאה בעירייהצילום: מארגני המחאה