נפתלי בנט
נפתלי בנטPhoto by Yonatan Sindel/Flash90

חברים יקרים, הרימו ראש!

אכן, עברנו שבוע קשה. היו מהמורות בדרך והתהליך היה נראה לא טוב. פוליטיקה היא מקצוע קשוח וקשה. יוצרת מצבים בלתי אפשריים. אבל ללא כוח פוליטי, אינך יכול להשפיע.

ללא כוח פוליטי, אתה נדרס בהתנתקות מגוש קטיף (למרות שחשבת שהצבעת ימין, לליכוד), מקבל מדינה פלסטינית, כלכלה פופוליסטית שלטון משפטנים, וניהול כושל של מלחמה מול חיזבאללה.

זה מה שקורה כאשר אנחנו חלשים פוליטית. וזו בדיוק הסיבה שעזבתי את ההייטק שכה אהבתי, ונכנסתי לזירה האכזרית של הפוליטיקה. לפני 7 שנים נכנסנו לפוליטיקה והזנקנו מפלגה של 3 מנדטים ל12, ונכנסנו היישר להנהגת המדינה.

באמצעות הכוח שנתתם לנו בלמנו מסירת שטחים, דהירה למדינה פלסטינית ושחרור מחבלים. מנענו פיגוע המוני במנהרות חמאס, חוללנו מהפיכה שיפוטית וב5 יחידות מתמטיקה, פתחנו לראשונה ברדיפה כלכלית אחרי מחבלים ובכלל—הבאנו רוח חדשה ישראלית-יהודית למדינה כולה.

בעוד מספר ימים האבק ישקע ותתגלה רשימה יפהפיה של אנשים מצוינים, מסורים, ואידיאליסטים של הימין האידיאולוגי והציונות הדתית. דתיים, חילונים, ומסורתיים. מחרד״לים ועד ליברלים. כולם למען אותו אידיאל של העם שלנו.

אני גאה להיות חלק מהקבוצה ולהנהיג אותה. אני צריך אתכם עכשיו איתי, כתף לצד כתף. אין זמן לחמיצות. לקיטורים. צאו מזה!צריך להתחזק. צריך לעבוד. אנחנו צריכים את העזרה שלכם כדי שנמשיך לעשות טוב למדינה הטובה שלנו. שבת שלום אחיותיי ואחיי