שמוליק נויפלד ממשיך להפליג עם פרוייקט "המשקפיים" למחוזות חדשים וחושף בכל אחד מהשירים חלק קטן מאישיותו האמנותית. הפעם מארח את ישי ריבו, מהקולות הגדולים והאהובים בישראל.

"כל מעייני" נכתב ע"י מאיר גולדברג, הולחן והופק ע"י שמוליק נויפלד באופי המזוהה שלו. התוצאה- שיר המספר סיפור כמו מליבו של נויפלד הרואה בישי ״שופרו של שיר", בהגשה הקסומה והכנה של ישי.

שמוליק נויפלד: " תמיד הרגשתי שהחיבור עם ישי ריבו הוא עניין של זמן, וכשנפגשנו זה התחבר מיד מוזיקלית. אני חושב שהשתתפות שלו "במשקפיים" מביאה ישי ריבו "אחר" והטקסט של מאיר גולדברג, אותו כיוונתי לכתוב בהשראת שיר השירים, מתחבר למנגינה כמו כפפה."

פרוייקט "המשקפיים של נויפלד" החל את דרכו לפני כחמש שנים. מאחוריו כידוע עומד שמוליק נויפלד, מהמלחינים והמפיקים המוערכים בישראל, מי שהלחין את 'אף אחת', 'זיקוקים', 'קול אחד', 'מבטך' ,'ברכת המלך ' ועוד..

בפרוייקט נותן שמוליק דרור ליצירתיות שלו לא רק בהפקה ובלחנים כי אם גם בחיבורים אל האמנים אשר כותבים לפרויקט וכמובן לאלו המבצעים אותם. כל שיר מקבל חיים משל עצמו, כל חוויה הולכת לכיוון אחר מפתיע ומסקרן והביצועים השונים בונים יחד יצירה שלימה אחת . הפרוייקט הוא הדרך בה בחר שמוליק להוציא לאור את שיריו. דרך "המשקפיים שלו" . אלבום הבכורה של הפרוייקט הגיע למעמד של אלבום זהב עם מכירות של מעל 15,000 עותקים והשתתפו בו אמנים רבים.