בורדיו הערב באילת. שותף לריצה המטורפת
בורדיו הערב באילת. שותף לריצה המטורפתצילום: רז גליל, מנהלת הליגה

לרוץ מהר. דווקא אחרי שקטעה רצף של 4 הפסדים רצופים עם ניצחון החוץ הראשון שלה העונה במחזור שעבר, רשמה הערב (שני) הפועל אילת הפסד ביתי כשהובסה בידיי מכבי ראשון לציון בתוצאה 94:72.

האילתים כבר הוליכו ב-9 נקודות במהלך הרבע השני, זאת אחרי שקלעו לא פחות מ-25 נקודות במהלך הרבע הראשון של המשחק הערב, אך אז ריצה פסיכית של האורחים מעיר היין עם 27 נקודות רצופות ללא מענה, הפכו את המשחק והכניעו את הדרומיים בביתם בלי שום בעיה.

למעשה, אל המשחק הערב באולם בגין שבאילת הגיעו שתי הקבוצות, המארחת והאורחת בניגוד מוחלט האחת מהשניה. בעוד אילת יצאה מרצף הפסדים לניצחון משכנע בחוץ, הכתומים נכנסו למיני משבר עם הפסד שני ברציפות בליגה.

הערב, המשבר נגמר ושחקני ראשל"צ הוכיחו כי כשהם רוצים והם רצים, קשה מאוד לעצור אותם.

הריצה של הכתומים מראשון לציון החזיקה מעמד במשך רבע וקצת כשמהרבע השני ירדו עם 33:10 רק בו, מה שחיסל למעשה כל סיכוי של המארחים האילתים לבצע מהפך או לפחות לדגדג אותם במעט.

עם 20 מ-21 מהשדה במשך שלושה רבעים ורצף של שלשות מידיהם של אדם אריאל, ג'ורדן סווינג ופרדריק בורדיון, לאילת לא היה כל סיכוי למנף את ניצחון החוץ הראשון שלה בשבוע שעבר ולהגדיל את הפער מהקו האדום לארבע נקודות. במקום זאת היא סופגת הפסד כואב מאוד ובשבוע הבא מחכה לה יריבתה לתחתית - מכבי אשדוד.

ראשל"צ? זו תוקעת יתד במקום השלישי בטבלת ליגת העל בכדורסל כשהיא מנצחת באילת בפעם השלישית בסך הכל מאז 1995 במסגרת הליגה. הפעם ללא אף קושי.