הרב ברל לאזאר
הרב ברל לאזארצילום: יוני קמפינסקי

הרב ברל לזר, רבה הראשי של רוסיה המקורב לנשיא ולדימיר פוטין, יגיע עם פוטין לישראל כדי להשתתף בפורום השואה הבינלאומי שיתקיים בירושלים.

בראיון ל"קלמן ליברמן" ברשת כאן ב' התייחס הרב לזר לאפשרות שנעמה יששכר תקבל חנינה מהנשיא הרוסי, ואמר ''פוטין מבין שהעתיד של נעמה יששכר הוא לא בכלא, מקווה שבקרוב יהיו בשורות טובות.

''מה פוטין רוצה מישראל? צריך לשאול אותו. זה סיפור שהסתבך מכל מיני סיבות. זה לא הזמן לדבר על העבר, צריך להסתכל על העתיד", הציע רבה של רוסיה.

הרב פנחס גולדשמידט, רבה של מוסקבה המקורב גם הוא לנשיא רוסיה, אמר לגלי צה''ל כי ''למרות שישראל היא אחת המדינות המערביות עם היחסים הכי טובים עם רוסיה, יש תקריות, ביניהן פרשת נעמה יששכר, שמעיבות עליהם. מקווה שהביקור ישים להן סוף''.

דברי רה"מ נתניהו לאחר פגישתו עם יפה יששכרעומר מירון, לע"מ סאונד: בן פרץ, לע"מ

אתמול (שני) סיפר ראש הממשלה בנימין נתניהו על פגישתו עם אמה של נעמה יששכר והביע תקווה שיצליח לקדם את שחרורה בפגישתו עם הנשיא ולדימיר פוטין ביום חמישי הקרוב.

״נפגשתי היום עם יפה, אמה של נעמה יששכר. חיבקתי אותה בשם כולכם, ואמרתי לה שכפי שהקרמלין פרסם היום, אני צפוי להיפגש עם הנשיא פוטין ביום חמישי ולדון עמו על חנינה לנעמה. אני מקווה כמוכם לבשורות טובות״, אמר נתניהו.