מוטי יוגב
מוטי יוגבצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראשי סניפים של מפלגת הבית היהודי, סגני ראשי ערים ופעילים מרכזיים פנו הבוקר (שלישי) לח"כ מוטי יוגב בדרישה שלא יסיר את שמו מרשימת ''ימינה'' לכנסת, על אף שהכריז כי יפרוש מהמפלגה.

הפעילים כתבו ליוגב כי על אף הניסיונות של הרב רפי פרץ לדחוק אותו מהבית היהודי, החלטת פרץ על הקדמת הפריימריז לתפקיד היו"ר מאפשרת ליוגב להישאר במפלגה, להתמודד על התפקיד ולשקם את הבית היהודי.

"מתוך הוקרה והערכה לפועלך הרב משך השנים, זמינותך ללא קץ ומסירותך לטובת הבית היהודי, אנו מבקשים ממך שלא תסיר את מועמדותך מהכנסת הבאה", הפצירו הפעירים. ''אנו מודעים לכל התרגילים המלוכלכים שנעשו על מנת להדיח אותך, המועמד היחיד מטעם הבית היהודי שנבחר על ידי ציבור רחב, ואנו קוראים לך - מנע מהם את התענוג שבמחיית שמך מהרשימה. אל תתן להם את הניצחון הזה".

עו"ד אבינעם גואלמן, יו"ר סניף הבית היהודי בבנימין, אמר לערוץ 7: "ברגשות מעורבים, ולאחר התלבטות גדולה, חתמתי על מכתב הפניה ליוגב. אחרי המעשה הנבזי שנעשה כלפי יוגב, חשבתי כי אין כל טעם שח"כ יוגב ימשיך במפלגה שלא מכבדת אותו, וגם בעצמי סברתי שיש לעזוב, אבל אם וככל ויש בכל זאת סיכוי לעשות שינוי אמיתי, אני מצטרף לקריאה ליוגב להישאר בינתיים ולנסות לתקן".

מלשכת יוגב לא נמסרה תגובה.

צפו: הפתעה למוטי יוגב