שלמה נאמן
שלמה נאמןצילום: חזקי ברוך

ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן, תוקף את יו"ר כחול לבן בני גנץ, לאחר שזה הבהיר בציוץ בטוויטר כי לא יצביע בעד החלת הריבונות בבקעה לפני הסרת חסינותו של נתניהו.

"אנחנו עומדים ומשתים אל מול השיח ההזוי מבית מדרשם של מנהיגי כחול לבן. האומנם ריבונות העם על ארצו עליה חלמנו 2,000 שנה עומדת על אותו משקל של דיוני החסינות? אתם אמיתיים? אלו סדרי העדיפויות שלכם?", תהה נאמן.

לדבריו, "לא עוד מחלוקת אידיאולוגית, לא עוד 'הסתבכות' מדינית, לא עוד חיפוש הפרטנרים בצד השני - כל זה לא רלוונטי יותר, רק החסינות בראש מעיינכם".

"אני פונה בשעה זו לראש הממשלה בקריאה נרגשת: תרומם אותנו ואת המדינה כולה מעל השיח הרדוד והלא רלוונטי שמנהל השמאל על דיוני החסינות, לסוגיות האמת שבהם האומה עסוקה. תכנס את הממשלה ברשותך ותקבלו החלטה מהחשובות שהיו בתולדות המדינה - תקבע את הגבול המזרחי שלנו אחת ולתמיד, תספח את בקעת הירדן כבר ביום ראשון הקרוב ותצא למערכה על המשך שלטון הימין מהמקום הזה", ציין נאמן.

"ביום שלישי, כאשר הנושא יעלה להצבעה במליאת הכנסת, אנחנו אזרחי ישראל נספור טוב טוב כל אצבע שלא תתרומם בעד הריבונות על בקעת הירדן. שיחפשו אותנו אחר כך בשני למרץ. תניח להסיטריה שלהם ותעשה הסטוריה", הוסיף ראש המועצה.