צור גולדין: האם אחי שווה פחות בצינור גז או עסקת תותים ?

באוניברסיטה העברית cירושלים נערך הערב (שלישי) פאנל פוליטי-חברתי מיוחד בנושא "סולידריות -השבת הבנים מעזה".

באירוע, שהתקיים בבניין הפקולטה למשפטים בקמפוס הר הצופים, השתתפו סגן (מיל') צור גולדין אחיו התאום של הדר גולדין, אבירם שאול אחיו של אורון שאול, ח"כ פנינה תמנו שטה (כחול לבן), הפעיל החברתי אבי ילאו ועו"ד מיכל וונש קוטלר.

גולדין אמר בפאנל, "כל משפחה בישראל שולחת את הבנים שלה לצה"ל כדי שהם יחזרו. יש כאן סוגיה כבדה. חובת המדינה לתת את תחושה הביטחון לכל אזרח. יש פה טרור נגד המשפחות. יש פה ארגון טרור שמשתמש בכל אמצעי כדי לפורר את החברה הישראלית דרך המשפחות של הנעדרים".

"לפני חמש וחצי שנים במבצע צוק איתן החלטנו במודע שהפסדנו לטרור והפקרנו את הלוחמים וזה נעשה בצורה בוטה מידי יום. לא יכול להיות שמידי יום יש הסדרה. לא מדובר במצב רפואי או בני ערובה של תושבי עזה בידי החמאס, אלא בשדרוג של רצועת עזה", תקף גולדין.

"יש צינור גז ששבוע שעבר מתחת לרדאר ובחתימה של מיליונים הוסדר כדי שיכנס לרצועה. האם הדר או מנגיסטו או חיילי צה"ל שהשאירו מאחור שווים פחות מצינור גז או מעסקה של תותים? האם הכסף הקטארי כדי לשלם משכורות לבכירי חמאס בעזה שווה יותר מהדר ואורון?", תהה גולדין, "הנקודה הכי בוטה שצריך לומר פה שפוגעים בעתיד ילדינו והגאווה שלנו במדינה שלנו והצדקה להיות פה. יש פה ממשלה שלא מפספסת אף הזדמנות להפקיר חיילים מאחור ועושה זאת בצורה בוטה".

גולדין הוסיף, "אנחנו במשפחה לא חושבים שצריך להחזיר את הדר בכל מחיר אנחנו אומרים בצורה חדה וברורה שאסור להפקיר אותם בכל מחיר וזה מה שנעשה בחמש וחצי שנים האחרונות. שחרור מחבלים זו לא הדרך היחידה לשחרר שבויים ונעדרים. בעוד חודשיים נשיא ארה"ב טראמפ הולך להציג את עסקת המאה האם השבויים והנעדרים יכללו בעסקה ? אנחנו במערכת בחירות ולדעתי בקמפיינים של כל המפלגות צריכים לשים את נושא השבת הבנים בראש סדר העדיפות ולהציג אלטרנטיבה מוכנה"