מיצובישי טרייטון החדש הגיע לישראל

מרחב פנים נדיב. מנוע טורבו דיזל חדש 2.2 ליטר עם 150 כ"ס ו-40.8 קג"מ. תיבת הילוכים מתקדמת עם אפשרות לתפעול ידני.

תגיות: מיצובישי
ערוץ 7 , כ"ה בטבת תש"פ

מיצובישי טרייטון החדש הגיע לישראל-ערוץ 7
טרייטון החדש
צילום: יצרן

חברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי, השיקה בישראל את הטרייטון החדש, דור שישי של רכבי הפיקאפ מבית היצרן.

40 שנה בדיוק לאחר השקת ה- L200 הראשון עם למעלה מ -4.7 מיליון מכירות בכ-150 מדינות ונתח של כ- 30% משוק הפיק אפים העולמי, מציגה מיצובישי את הדור החדש בסדרה הכוללת 5 דגמים.

סדרת הטרייטון החדשה ממשיכה את מסורת השילוב הייחודי של רכב עבודה, שטח ופנאי והפעם במראה חדשני ואגרסיבי, אבזור עשיר משולב טכנולוגיות עתירות חדשנות ומערכת CONNECTED CAR מבית היבואן כלמוביל.

עיצוב הטרייטון החדש עבר שינוי מהותי ומציג מרחב פנים נדיב וקו מודרני עם קווים אופקיים מודגשים המעניקים תחושה של רכב שטח אגרסיבי וחדשני. העיצוב החדש, סייע בבידוד הרעשים ובשיפור תצרוכת הדלק. בחלק הקדמי מוצע מכסה מנוע בעל חזית גבוהה, יחידת תאורה מחודדת ויחידת תאורה משנית המוסיפה נדבך נוסף לעיצוב המודרני של הרכב.

הטרייטון החדש פותח כרכב עבודה בעל שלדה חזקה וקשוחה המיועד לתנאי נסיעה מאתגרים יחד עם נוחות מרבית בתא הנוסעים, בנוי לעומסים כבדים ומציע משטח העמסה גדול לשימוש עד 1 טון ורדיוס סיבוב של 5.9 מטר. לטרייטון יכולת נסיעה בשיפוע צד של 45 מעלות, זווית גחון של 24 מעלות, זווית גישה של 30 מעלות וזווית נטישה של 22 מעלות.

הטרייטון, המזוהה בתחום רכבי העבודה כנמצא בחזית הקדמה הטכנולוגית, מצויד ב-7 כריות אוויר, EBD- לחלוקת עוצמת הבלימה, HSA- כעזר לזינוק בעליה, TSA לבקרת יציבות לגרור, ASTC- לבקרת יציבות ומשיכה RISE- לחלוקת עומסים בזמן תאונה. למערכות אלו התווספו בדגם Dakar מערכות הבטיחות מתקדמות: FCM - בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל ו- LDW להתרעה על סטיה מנתיב.

בדגם Dakar SE קיימות בנוסף המערכות AHB- שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, BSW- זיהוי כלי רכב בשטח מת, RCTA- התרעה על תנועה אחורית חוצה ו- UMS למניעת האצה פתאומית לא רצויה.

הטרייטון מוצע עם מנוע חדש בנפח 2.2 ליטר טורבו דיזל העומד בתקנות הפליטה החדשות והמחמירות של ה-WLTP, משולב טכנולוגיה מתקדמת, בעל הספק מירבי של 150 כ"ס ו- 40.8 קג"מ והפחתה של פליטת המזהמים באמצעות שימוש במערכת אוריאה מתקדמת.

תיבת ההילוכים ידנית או אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה עם אפשרות בחלק מהדגמים לתפעול על ידי מנופי העברה מאחורי ההגה. בדגמי Dakar ו-Dakar SE מצויד הטרייטון בהנעה כפולה מסוג Super Select II אשר פותחה במקור עבור הפאג'רו. מערכת ההנעה המתקדמת מאפשרת לבחור בין הנעה אחורית להנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה בכביש, הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי נעול והנעה כפולה עם הילוך כוח בשטח.

מערכת זו מקנה לרכב יציבות ובטיחות מרבית ונשלטת על ידי חוגה נוחה לתפעול. על פי תנאי השטח ותנאי הנהיגה. ניתן להעביר מ-2WD ל-4WD מבלי לעצור את הרכב עד מהירות 100 קמ"ש.

גם בטרייטון החדש תציג כלמוביל את מערכת המולטימדיה Connected Car, מערכת חדשה בדור 4 LTE)) עם מסך 7 אינץ' וממשק I SAY - ממשק זיהוי קולי הכולל מגוון פקודות קוליות ופעולות במערכת כגון חיוג לאנשי קשר, הפעלת יישומים, ניווט והכל באמצעות פקודה קולית.