לפעמים רוצים לחזור לפשוט של פעם
לפעמים רוצים לחזור לפשוט של פעםצילום: iStock

ההתמכרות לסמארטפונים כבר מזמן לא מיוחסת רק לבני נוער, ומבוגרים רבים מדווחים על קושי להתרכז כאשר המכשיר החכם נמצא לידם. גוגל פיתחה מעטפה חדשנית שאמורה לעזור למשתמשי הסמארטפונים לנצל את הזמן שלהם טוב יותר.

מבחוץ, המעטפה נראית כטלפון נייח עם מספרים מהדור הישן, אבל למעשה מדובר בשילוב מתוחכם של נייר וטכנולוגיה. כאשר מכניסים את הסמארטפון לתוך המעטפה, היא מתחברת אל המכשיר וניתן לחייג באמצעות המספרים המופיעים עליה ולענות על שיחות אבל בלי להשתמש בשאר השימושים במכשיר.

גוגל מציעה להשתמש במעטפה במהלך יום העבודה או בכל זמן אחר בו יש צורך להתרכז ולהימנע מהסחות דעת. בסיום השימוש במעטפה, ניתן להוציא את המכשיר ולראות כמה זמן הצלחתם "לשרוד" בלי להשתמש במכשיר עצמו.

בנוסף, המעטפה מאפשרת גם להשתמש במצלמת המכשיר ולצלם אירועים שונים שעשויים לקרות כאשר הסמארטפון כלוא בתוך המעטפה. הבעיה היחידה עם הצילום היא שאפשר לראות את התמונות והסרטונים רק אחרי שהמכשיר מחוץ למעטפה.

בינתיים המעטפה עובדת רק עם הסמארטפון Pixel 3A מבית גוגל, אבל ייתכן שבהמשך נראה פיתוחים דומים גם למכשירים אחרים. הפיתוח של גוגל מצטרף לאפליקציות שונות שקיימות כיום שמאפשרות לשלוט טוב יותר על השימוש במכשיר ולהגביל אותו באמצעים שונים, אבל הוא אחד מהראשונים שמאפשר מחסום פיזי על המכשיר ולא רק דרך האפליקציה.

אז אם בינתיים הסמארטפון שלכם הוא לא תוצרת גוגל, תוכלו פשוט לקנות מכשיר "טיפש" ולהשתמש בו במקום. זה אולי נראה פחות טכנולוגי, כבר ככל הנראה הרבה יותר פשוט.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם