מור חוגג הערב ניצחון על ירושלים
מור חוגג הערב ניצחון על ירושליםצילום: לילך וייס, מנהלת הליגה

קר לה בחוץ. שבועיים בלבד עברו מאז הופתעה הפועל ירושלים באולם שבגן נר, אולמה הביתי של הפועל גלבוע/גליל כשהפסידה לה למרות שכבר הובילה עליה ב-20 נקודות הפרש.

שבועיים עברו, ירושלים חזרה למסלול הניצחונות בליגה ובאירופה וגם התחזקה על הדרך ונראה היה שהכל בא על מקומו בשלום. הערב (ראשון) חזרה מחזיקת גביע המדינה בכדורסל לסורה כשרשמה הפסד חוץ שני ברציפות בליגת העל הישראלית עם 87:95.

האדומים מהבירה התארחו אצל מכבי חיפה וכמו מול גלבוע גם הפעם איבדו יתרון בדרך להפסד בגלל הגנה רעה בדקות המכריעות.

חיפה שהופיעה ללא רומן סורקין הפצוע נאלצה להסתדר גם בלי נסטור קולמנארס שיצא בחמש עבירות בשלב מוקדם יחסית, ולמרות כל זאת הצליחה להפוך את הפיגור המאוחר בדמות 81:76 לניצחון גדול עם ריצת 0:12 ורבע רביעי אדיר בו קלעו לא פחות מ-32 נקודות.

הירוקים שסופרים ניצחון ביתי חמישי ברציפות בליגה, נהנו מערב קליעה אדיר של לא פחות משבעה שחקנים שקלעו בספרות כפולות, כשמעל כולם היו אלו צמד הזרים הדומיננטים שלהם ג'יימס יאנג שקלע 18 נקודות וגרגורי ורגאס שסיים עם 15 נקודות ו-14 אסיסטים.

אחרי שני ניצחונות בית בפערים דו-ספרתיים על מכבי אשדוד בליגה הישראלית ופו-אורטז בליגת האלופות של פיב"א, ירושלים סופגת הפסד שני ברציפות בחוץ במסגרת הליגה, כזה שצריך להדליק לראשיה נורות אדומות רבות בעיקר בכל הקשור למחוייבות ההגנתית.

קלעו לחיפה: ג'יימס יאנג 18, גרגורי ורגאס, סקוט סאגס ויונתן מור 15 כ"א, נסטור קולמנרס 12, ווילי וורקמן ומייקל בריסקר 10 כ"א.

לירושלים: סולימאן בריימו 27, טיישון תומאס ועידן זלמנסון 14 כ"א, ג'יימס פלדין ושלווין מאק 10 כ"א, בר טימור 5.