מוטי זליקוביץ
מוטי זליקוביץצילום: אישי

מוטי זליקוביץ מונה לתפקיד מנכ"ל ארגון ''יד תמר'' המעניק מעטפת סיוע קהילתית למשפחות של חולי סרטן ולמשפחות שנקלעו למצבי משבר.

זליקוביץ ינהל את הארגון יחד עם היו"ר והמייסד מיכי וסרטיל.

זליקוביץ (63), תושב כוכב השחר, כיהן במשך עשור כמנכ"ל עמותת מלב"ב- העמותה המובילה בישראל בסיוע לחולי אלצהיימר ודמנציה. בתקופת כהונתו עברה העמותה מתיחת פנים משמעותית ותקציבה גדל פי שישה, כשבין היתר היה אמון על הקמת בנייני המשרדים ומטה הנהלה, לצד הקמה של מרכזי טיפול בירושלים והסביבה.

זליקוביץ הוא בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת ניופורט, ובוגר תוכנית לימודי ממשל מטעם משרד החינוך והג'וינט. עם כניסתו לתפקיד מנכ"ל יד-תמר כבר הספיק זליקוביץ לקדם הכשרה ייחודית עבור צוות מתנדבים מקרב אנשי הניהול של משרד החקלאות, ובימים אלה הוא מקדם שיתופי פעולה מול גופי ממשלה וארגונים ציבוריים שונים, ורשויות מוניציפאליות שונות ברחבי הארץ, לצורך הקמת "קהילות תמר" לטיפול במצבי במשבר.

זליקוביץ: "אני שמח להצטרף לארגון 'יד תמר' בראשות היו"ר והמייסד מיכי וסרטייל שחרתה על דגלה את הסיוע לחולי סרטן ובני משפחותיהם ואת שינוי השיח החברתי בכל הנוגע להירתמות הקהילה במצבי משבר, ומודה לו על מידת האמון להמשיך ולקדם את ערכיה ופועלה.

''יחד עם צוות העובדים המקצועי והמסור בנינו מודל ייחודי שמכשיר מתנדבים בקהילות, ארגונים וחברות ברחבי הארץ. זאת מתוך מחשבה שכל אדם שמעוניין להתנדב, אך אינו יכול להתחייב על ימים ושעות סדורים, יוכל באמצעות מודל 'תמר בקהילה' להיות שותף במערך ההתנדבות הקהילתי במהלך הזמן והתנאים המתאפשרים לו''.

זליקוביץ הוסיף ''אנו שמחים שההירתמות של אזרחי ישראל לפרויקט הולכת וגדלה מיום ליום, דבר המשקף את מידת הרצון הרבה לסייע איש לרעהו במצבי משבר היכולים לפקוד כל אחד מאיתנו".